Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Sieć Passa inwestuje w marki własne

Sieć sklepów Passa planuje w II półroczu 2019 roku wprowadzić na półki nową markę własną oraz rozszerzyć portfolio produktów pod marką własną Ogród Smaków.
Reklama

Grupa Passa, do której na chwilę obecną należy 61 placówek ze 100% polskim kapitałem, planuje w najbliższym czasie przekroczyć liczbę 100 sklepów.

Historia Grupy Polskich Sklepów Passa zaczęła się w 2011 r., kiedy czterech właścicieli regionalnych sieci podkarpackich podjęło decyzję o współpracy i założeniu Grupy Zakupowej Passa. Początkowo było to 20 placówek.

Na chwilę obecną sieć Passa skupia się na Podkarpaciu i Małopolsce, ale nie wyklucza w przyszłości ekspansji na inne regiony. Obecnie pracuje ze sklepami, które mają minimum 150 m2 powierzchni, natomiast górnej granicy nie wyznacza, w związku z czym w sieci funkcjonują zarówno sklepy o powierzchni 150 m2, jak i sklepy między 500 a 1000 m2. Każdą lokalizację przedstawiciele sieci wizytują indywidualnie i korzystając z doświadczenia, oceniają potencjał miejsca.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum