PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY

Sieć Putka: Konsumenci traktują kanapki jako produkt typowo śniadaniowy

www.portalspozywczy.pl 24 kwietnia 2018 15:03

Klienci Piekarni Cukierni Putka kupujący kanapki to głównie kobiety (60%). Kanapki kupowane są najczęściej w godzinach 6:00-10:00 (84%), co sugeruje, że klienci traktują je jako produkt typowo śniadaniowy - podaje firma.

Jak wynika z ankiety przeprowadzonej wśród klientów Piekarni Cukierni Putka, największym powodzeniem cieszy się kanapka z jajkiem – wybiera ją 22% klientów kupujących kanapki. Na drugim miejscu znajduje się kanapka z szynką i serem (21%) oraz z kurczakiem (20%).

Z okazji obchodów Europejskiego Dnia Śniadania do oferty zostanie włączona pierwsza kanapka wegańska z pastą z czerwonej fasoli, doprawioną Tabasco, ze świeżym szpinakiem, przygotowana na chlebie pszenno-żytnim z siemieniem lnianym, o wysokiej zawartości kwasów Omega-3 -  mówi Zuzanna Putka-Twardowska, przedstawicielka czwartego pokolenia w Piekarniach Cukierniach Putka.

Wraz z obchodami Europejskiego Dnia Śniadania, Piekarnie Cukiernie Putka wznawiają cykliczną akcję „Kanapka Dobra”, której celem jest wsparcie w studiowaniu młodych, zdolnych ludzi z niezamożnych rodzin, znajdujących się pod opieką Funduszu Stypendialnego „Rozwiń Skrzydła” im. J. i J. Putka, działającego pod patronatem Fundacji im. Stefana Batorego. Trzydzieści groszy z każdej zakupionej przez Klientów kanapki przekazane będzie na rzecz Funduszu. Akcja potrwa do 31 października 2018 r.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7683
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    19,99

  • Śr

    17,72

  • Min

    12,99

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.