Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Sieć Putka: Konsumenci traktują kanapki jako produkt typowo śniadaniowy

Klienci Piekarni Cukierni Putka kupujący kanapki to głównie kobiety (60%). Kanapki kupowane są najczęściej w godzinach 6:00-10:00 (84%), co sugeruje, że klienci traktują je jako produkt typowo śniadaniowy - podaje firma.
Reklama

Jak wynika z ankiety przeprowadzonej wśród klientów Piekarni Cukierni Putka, największym powodzeniem cieszy się kanapka z jajkiem – wybiera ją 22% klientów kupujących kanapki. Na drugim miejscu znajduje się kanapka z szynką i serem (21%) oraz z kurczakiem (20%).

Z okazji obchodów Europejskiego Dnia Śniadania do oferty zostanie włączona pierwsza kanapka wegańska z pastą z czerwonej fasoli, doprawioną Tabasco, ze świeżym szpinakiem, przygotowana na chlebie pszenno-żytnim z siemieniem lnianym, o wysokiej zawartości kwasów Omega-3 -  mówi Zuzanna Putka-Twardowska, przedstawicielka czwartego pokolenia w Piekarniach Cukierniach Putka.

Wraz z obchodami Europejskiego Dnia Śniadania, Piekarnie Cukiernie Putka wznawiają cykliczną akcję „Kanapka Dobra”, której celem jest wsparcie w studiowaniu młodych, zdolnych ludzi z niezamożnych rodzin, znajdujących się pod opieką Funduszu Stypendialnego „Rozwiń Skrzydła” im. J. i J. Putka, działającego pod patronatem Fundacji im. Stefana Batorego. Trzydzieści groszy z każdej zakupionej przez Klientów kanapki przekazane będzie na rzecz Funduszu. Akcja potrwa do 31 października 2018 r.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum