Sieć Putka: Konsumenci traktują kanapki jako produkt typowo śniadaniowy

Jak wynika z ankiety przeprowadzonej wśród klientów Piekarni Cukierni Putka, największym powodzeniem cieszy się kanapka z jajkiem – wybiera ją 22% klientów kupujących kanapki. Na drugim miejscu znajduje się kanapka z szynką i serem (21%) oraz z kurczakiem (20%).
Z okazji obchodów Europejskiego Dnia Śniadania do oferty zostanie włączona pierwsza kanapka wegańska z pastą z czerwonej fasoli, doprawioną Tabasco, ze świeżym szpinakiem, przygotowana na chlebie pszenno-żytnim z siemieniem lnianym, o wysokiej zawartości kwasów Omega-3 - mówi Zuzanna Putka-Twardowska, przedstawicielka czwartego pokolenia w Piekarniach Cukierniach Putka.
Wraz z obchodami Europejskiego Dnia Śniadania, Piekarnie Cukiernie Putka wznawiają cykliczną akcję „Kanapka Dobra”, której celem jest wsparcie w studiowaniu młodych, zdolnych ludzi z niezamożnych rodzin, znajdujących się pod opieką Funduszu Stypendialnego „Rozwiń Skrzydła” im. J. i J. Putka, działającego pod patronatem Fundacji im. Stefana Batorego. Trzydzieści groszy z każdej zakupionej przez Klientów kanapki przekazane będzie na rzecz Funduszu. Akcja potrwa do 31 października 2018 r.