Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Sieć Take Away Coffee planuje otwarcie min. 20 kawiarni franczyzowych w 2015 r.

Sieć punktów kawiarnianych Take Away Coffee działa już w dwóch miastach: Wrocławiu i Kielcach. Planowane są kolejne otwarcia - m.in. we Wrocławiu, Gdyni i Warszawie. Odpowiednią dynamikę rozwoju ma zapewnić sieci inwestor uruchomiony system franczyzowy oraz wsparcie inwestora zewnętrznego.
Reklama

- W chwili obecnej finalizujemy rozmowy z inwestorem, który zapewni nam odpowiednią dynamikę rozwoju. Plan na 2015 rok przewiduje otwarcie minimum 20 kawiarni franczyzowych - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Michał Heller z zespołu Take Away Coffee.

Jak podkreśla, aby ten biznes osiągał założenia kluczowa niezbędna jest odpowiednia lokalizacja. - Nasze doświadczenie pokazuje, iż najlepsze dla tego typu biznesu są: okolice dużych skupisk ludzi, okolice dworców PKP/PKS, budynki użyteczności publicznej (urzędy, szpitale etc.), biurowce, okolice uczelni wyższych, akademików. Galerie handlowe do naszego konceptu nie pasują, gdyż - naszym zdaniem - klient galerii chce usiąść i odpocząć, a my celujemy w tych, co się śpieszą - dodaje Michał Heller.

Franczyzobiorca chcący zainwestować w sieć Take Away Coffee powinien dysponować kwotą maksymalnie 30 tys. zł, z czego 25 tys. zł to opłata za pakiet startowy, a reszta to koszt wynajęcia lokalu i ewentualnego remontu.

Take Away Coffee to koncept punktów kawiarnianych, który oferuje produkty (kawy, lemoniady, świeże soki) tylko na wynos - bez możliwości konsumpcji w środku lokalu (który może mieć tylko 6 mkw.). W zamian sieć oferuje atrakcyjne ceny, promocje i realizację zamówień w bardzo szybkim czasie.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.