Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Sieci handlowe decydują się dopłacać dostawcom za lepsze warunki dla zwierząt

Dobrostan zwierząt odgrywa coraz większe znaczenie dla niemieckich sieci handlowych. Sprzedawcy coraz bardziej boją się, że złe warunki chowu wywołają niechęć klientów do ich produktów. Z tego powodu coraz częściej decydują się dopłacać dostawcom za lepsze warunki dla zwierząt. Prym wiedzie Aldi.
Reklama

Sieć Rewe szuka sposobu w jaki sposób uchronić trzodę chlewną przed kastracją w pierwszych dniach po urodzeniu. Aldi próbuje zapobiec skracaniu dziobów u kur niosek… Wszystko spowodowane jest większym zainteresowaniem o dobrostan zwierząt hodowlanych, co zdaniem niemieckich sieci ma przyczynić się do poprawy jakości oferowanych produktów, a także zachęcić klientów do częstszych zakupów.

Sieci handlowe w Niemczech boją się, że niezadowoleni klienci przestaną u nich kupować produkty odzwierzęce i z tego powodu decydują się dopłacać dostawcom, którzy oferują lepsze warunki w okresie chowu.

Więcej na portalspozywczy.pl

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum