Sieci handlowe w walce o klienta nie skąpią wydatków na reklamę

Według danych firmy Nielsen za okres 15 - 21 sierpnia sieć Lidl wydała na reklamę telewizyjną 8 166 910 zł i była liderem zestawienia. W pierwszej 10. największych reklamodawców tygodnia znalazło się aż pięć spożywczych sieci handlowych.
Na drugim miejscu w zestawieniu znalazł się Carrefour, który na reklamę telewizyjną przeznaczył 3 902 406 zł.
Piątą pozycję w rankingu zajęła Żabka Polska z wydatkami rzędu 3 273 175 zł.
Przeczytaj także:
Na ósmym miejscu w omawianym okresie uplasowała się Biedronka, która wydała 2 982 891 zł. Pierwszą dziesiątkę zamyka sieć Tesco, która na reklamę w telewizji wydała w tym czasie 2 484 915 zł.
W zestawieniu ABG Nielsen znalazła się również sieć Rossmann (czwarte miejsce) z wydatkami na poziomie 3 301 929 zł oraz sieć Media Expert (dziewiąta lokata w rankingu), która na reklamowe wsparcie przeznaczyła 2 601 890 zł.
Przeczytaj także:
Wydatki podano według oficjalnych cenników stacji TV.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
-
kbj 2016-08-27 14:31:04
Tylko polacy dają innym bo w niemczech nie ma szans żeby polka grała w reklamie nie mówiąc już o tym aby dali nam na taką skalę wpuszczać sieci.
polska to jednak najgłupszy naród
- 18:50 Bezobsługowy sklep Zinu Shop ruszył w Krakowie
- 18:32 Kościński: Polska gospodarka w latach 2020-2022 będzie najszybciej...
- 18:03 Sfinks złożył w sądzie wniosek o zatwierdzenie układu
- 17:50 Gowin: KPO to plan odbudowy i przebudowy
- 17:12 Do sądu trafił wniosek o zatwierdzenie układu Top Secret
- 16:43 Cyfrowe "paszporty" żywności zwiększą polski eksport
- 16:34 Grupa Piotr i Paweł: Sąd oddalił zażalenia na zatwierdzenie układów
- 16:00 W najbliższą niedzielę sklepy zamknięte
-
Rafał Brzoska na EEC Trends: Za chwilę wprowadzimy produkt, który zmieni rynek
-
Vollmart, nowa marka hard dyskontów w Polsce. Co na to Walmart?
-
Quiosque ucieka przed skutkami pandemii do Grupy Immobile
-
Pracownicy handlu będą musieli nosić maski typu FFP2 i FFP3?
-
ZPPHiU: Rząd wspiera galerie handlowe kosztem polskich przedsiębiorców
-
Castorama zamiast Tesco w Starogardzie Gdańskim
- 1 Anna Prymakowska w zarządzie OEX E-Business. Wcześniej kierowała zarządem...
- 2 Rafał Brzoska na EEC Trends: Za chwilę wprowadzimy produkt, który zmieni rynek
- 3 SPAR otrzyma do 25 mln euro pożyczki z EBOiR, m.in. na restrukturyzację PiP
- 4 SPAR rusza z kampanią promującą polskich dostawców
- 5 Podatek cukrowy zmienił ceny w sklepach: Podrożała nie tylko cola...
- 6 2,5 mld euro sprzedaży Spar Group
-
Ostatni dzwonek na Tarczę 2.0. PFR wyjaśnia wątpliwości
-
GieldaRolna.pl: docieraj do odbiorców z sektora rolno-spożywczego
-
15 odpowiedzi na 15 pytań o tarczę 2.0 PFR
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »GORĄCE OFERTY
POLECANE OFERTY
- Mieszkanie, Warszawa Bemowo (Jelonki Południowe), Lazurowa, 39.18 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Warszawa Bemowo (Jelonki Południowe), Lazurowa, 65.00 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Wrocław Gądów-Popowice Południowe (Gądów Mały), Metalowców, 43.35 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Warszawa Mokotów (Wyględów), Jana Maklakiewicza, 38.80 m², sprzedam mieszkanie
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.