Sieci handlowe widzą w Polsce potencjał, chcą otwierać sklepy

Autor: dlahandlu.pl 23 listopada 2010 17:40

Sieci handlowe widzą w Polsce potencjał, chcą otwierać sklepy

Niemcy, Polska i Francja to rynki najbardziej atrakcyjne dla wielkich sieci handlowych w 2011 r. - wynika z raportu CB Richard Ellis.


Ponad 41 proc. wielkich sieci planuje inwestycje w przyszłym roku co najmniej w jednym kraju Europy Centralnej (najczęściej w Polsce); a 39 proc. - w Europie Wschodniej (Rosja, republiki bałtyckie).Polska jest obecnie drugim najpopularniejszym rynkiem dla sieci handlowych w całym regionie - ponad 33proc. pytanych detalistów ma zamiar otworzyć tu nowe sklepy lub rozszerzyć ofertę już istniejących.

Magda Frątczak, dyrektor działu powierzchni handlowych w firmie CB Richard Ellis, powiedziała: - W związku ze wzrostem zaufania ze strony największych międzynarodowych sieci handlowych do naszego rynku, oczekujemy, że wielu detalistów zacznie aktywnie rozwijać swoje sieci w Polsce. Nadal jednak wielu detalistów obawia się ryzyka związanego z wejściem na nowe rynki, ale niektórzy uważają, że nadszedł najlepszy czas na ekspansję i odkrywanie nowych możliwości. Chociaż przewidujemy wzrost podaży nowych powierzchni handlowych, ogólnie plany deweloperów centrów handlowych nadal są ograniczone i mogą wpłynąć na zmianę planów ekspansji sieci handlowych na niektórych rynkach. Reasumując - jeżeli nie będzie dramatycznej zmiany w podaży nowej powierzchni handlowej, nowe sieci pragnące wejść na nasz rynek będą miały ograniczone możliwości wyboru.

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • xxx 2010-11-24 18:32:46

    no tak bo mało już jest marketów.market przy markecie.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)





BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6211
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    4,95

  • Śr

    3,09

  • Min

    1,66

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.