Siedmiu nowych najemców łódzkiej Sukcesji
Nowe marki w Sukcesji to kręgielnia o powierzchni 3 134 mkw. która zajmie dwupoziomowy lokal w strefie rozrywkowo-rekreacyjnej, w której znajdą się także 9-salowe kino Helios i klub Pure Jatomi Fitness. Na poziomie -1 galerii handlowej zostanie otwarty salon odzieżowy Carry (969 mkw.). Ofertę gastronomiczną powiększą dwa nowe lokale - pierwsza w Łodzi restauracja Papa Jack (201 mkw.) oraz kawiarnia BLeaf (100 mkw.), pierwszy lokal nowej marki na polskim rynku.

Fot. Adobe Stock. Data dodania zdjęcia 4 listopada 2022
Reklama
Pako Lorente, producent odzieży męskiej, otworzy w Sukcesji dwa salony - jeden ze swoją sztandarową ofertą (98 mkw. na najniższej kondygnacji) i drugi pod szyldem nowej marki (76 mkw. na parterze).
Na parterze galerii handlowej zostanie też usytuowany salon Apart (140 mkw.) z biżuterią i zegarkami. Nowy salon telefonii komórkowej Play (34 mkw.) znajdzie się natomiast na poziomie + 1.
Sukcesja powstaje przy al. Politechniki 5. Wśród kluczowych najemców są m.in. Helios, Rossmann, Piotr i Paweł, Avans, Top Secret i pięć marek modowych grupy LPP.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa
regulamin.
Reklama