Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Sławomir Nitek awansuje w strukturach Action

W europejskich strukturach Action zaszły zmiany. Sławomir Nitek objął stanowisko dyrektora regionalnego na Polskę, Czechy oraz Austrię. Do jego zadań będzie należało wsparcie rozwoju sieci dyskontów niespożywczych na tych rynkach.
Reklama

Sławomir Nitek awansuje w Action

Sławomir Nitek jest związany z siecią Action od marca 2019 roku. Dołączył do zespołu jako dyrektor generalny i członek zarządu polskiego oddziału holenderskiej firmy. W ciągu ponad trzech lat brał udział w dynamicznym rozwoju sieci w na terenie Polski, w tym: otwarciu dwóch centrów dystrybucyjnych w Osłej i Bieruniu, a także uruchomieniu około 170 sklepów.

- Nowe stanowisko niesie ze sobą odpowiedzialność, a zarazem obietnicę nowych wyzwań i dalszego rozwoju. Dlatego jestem niezmiernie zadowolony, że mogę kontynuować moją karierę zawodową zajmując się ekspansją Action na kolejnych, dobrze rokujących rynkach. Wierzę, że doświadczenie zdobyte w budowaniu ogólnopolskich struktur Action zaowocuje kolejnymi sukcesami w postaci poszerzania zasięgu sieci na terenie Czech oraz Austrii – mówi Sławomir Nitek, dyrektor regionalny Action.

Sławomir Nitek - z  Netto do Action

Wcześniej, Sławomir Nitek był przez 16 lat związany z duńską siecią dyskontów spożywczych Netto, gdzie przez ostatnie 9 lat pełnił funkcję dyrektora operacyjnego i odpowiadał za funkcjonowanie wszystkich sklepów na terenie kraju, a przed tym obejmował stanowisko dyrektora HR. Przedtem był menadżerem w Banku Zachodnim WBK S.A. (obecnie Santander), pracował w firmach doradczych: Hay Group (obecnie KornFerry), Kolaja&Partners i Ernst&Young (obecnie EY). Łącznie ma ponad 21 lat doświadczenia na stanowiskach kierowniczych.

Awanse w Action

W całej sieci Action w 2021 r. odnotowano 2 178 awansów wewnętrznych – to element realizacji polityki zrównoważonego rozwoju firmy. W 2022 r. firma będzie nadal zwiększać możliwości promocji, na przykład poprzez przegląd i aktualizację wewnętrznych zasad, kontynuację i rozszerzenie programu zarządzania talentami obejmującego kierowników sklepów i ich asystentów oraz stworzenie wyraźnych ścieżek kariery dla pracowników marketów, podkreślających potencjalne etapy rozwoju w organizacji.
 
Action posiada obecnie 194 sklepy w Polsce i zatrudnia ponad 2500 osób. 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum