Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Słodka Chwila Rozgrzewająca od Dr. Oetkera

Dr. Oetker jako pierwszy na rynku wprowadza serię kisieli Słodka Chwila Rozgrzewająca z wyjątkowymi połączeniami smaków i rozgrzewającymi dodatkami.
Reklama

We wrześniu w portfolio Słodkiej Chwili pojawią się rozgrzewające kisiele z owocami i rozgrzewającymi dodatkami i witaminą C. Miłośnicy Słodkiej Chwili będą mogli spróbować zupełnie nowych połączeń smakowych: Malina z miodem, Pieczone jabłko z cynamonem, Cytrusy z imbirem oraz Śliwka z goździkiem.

Tej jesieni na półce sklepowej nie może zabraknąć Słodkiej Chwili Rozgrzewającej w opakowaniach z kubeczkiem w sweterku.

Od września rusza również intensywna kampania reklamowa. Działania mają na celu przypomnienie o marce Słodka Chwila. Kampania reklamowa będzie też wspierać nowe kisiele z linii Słodka Chwila Rozgrzewająca. Produkty Słodka Chwila będą intensywnie wspierane w telewizji, w dużych stacjach jak TVN i Polsat oraz w wybranych stacjach tematycznych. Uzupełnieniem będą działania realizowane w Internecie i mediach społecznościowych. Ponadto przygotowane zostaną dodatkowe ekspozycje w sklepach z kluczowym asortymentem Słodkiej Chwili.

 

 

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum