PARTNERZY PORTALU
  • Partner portalu: EY
  • Partner portalu
  • Partner portalu

Smakowita realizuje kampanię produktową

Autor: pr 28 listopada 2019 09:58

Smakowita realizuje kampanię produktową Fot. materiały prasowe

Agencja Streetcom trzeci raz realizuje kampanię product seeding dla Smakowitej. Celem jest wygenerowanie trialu oraz opinii offline i online na temat nowego wariantu „4 ziarna”.

Kampanię poprzedziła szczegółowa analiza grupy docelowej i precyzyjna rekrutacja. Wybrano 3000 daily influencerów: kobiet i mężczyzn, singli i z rodzinami, którzy dbają o smaczne i pełnowartościowe odżywanie. Efekty wdrażanych działań są spodziewane na przełomie listopada i grudnia. 

Ze strony marki Smakowita za kampanię odpowiada Rafał Golec, group brand manager
i Pola Zawadzka, junior brand manager, ze strony Streetcom Anna Wolańska-Moniuszko, account manager.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,60

  • Śr

    2,79

  • Min

    2,18

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7922
Ilość aktualnych ofert: 480861

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.