Smereka, Impel: W sklepie ważne jest bezpieczeństwo towaru

W sklepie ważne jest nie tylko bezpieczeństwo personelu i klientów, ale też towaru na półce. Klienci często biorą do ręki produkt, który później odkładają. Dlatego dezynfekcja, ograniczona tylko do ciągów komunikacyjnych, może okazać się niewystarczająca. To kwestia, na którą sieci handlowe muszą zwrócić uwagę – mówił Grzegorz Smereka, wiceprezes Impel System Sp. z o.o., dyrektor grupy produktowej Cleaning, Grupa Impel, podczas Internetowego Forum Rynku Spożywczego i Handlu.
Jego zdaniem sklepy stacjonarne wciąż cieszą się dużym powodzeniem, mimo wzrostu sprzedaży w e-commerce. - Jednocześnie, powinniśmy być świadomi, że każdy kto wchodzi do sklepu może być zarażony i w pewnym sensie stanowić zagrożenie. Dlatego tak ważna jest dezynfekcja – tłumaczył Grzegorz Smereka.
Wiceprezes Impel System zwrócił uwagę, że brak jest jednoznacznych wytycznych, jak często i co dezynfekować w sklepach. - Zalecenia GIS mówiły, że co godzinę i dotyczyło to stanowiska kasy i obsługi. Z kolei zalecenia ministerstwa rozwoju określały, że dezynfekcja powinna dotyczyć także klamek, wózków i koszyków sklepowych – wymieniał ekspert. - To, w jakich odstępach czasowych dokonywać dezynfekcji – tak naprawdę zależy od zarządzających - dodał.
Przeczytaj także:
- W sklepie ważne jest nie tylko bezpieczeństwo personelu i klientów, ale też towaru na półce. Klienci często biorą do ręki produkt, który później odkładają. Dlatego dezynfekcja, ograniczona tylko do ciągów komunikacyjnych, może okazać się niewystarczająca. To kwestia, na którą sieci handlowe muszą zwrócić uwagę – mówił Grzegorz Smereka.
Jak zauważył, firm zajmujących się produkcją środków do dezynfekcji jest bardzo dużo ale kluczowy jest sposób wykorzystania tych środków i ich właściwy dobór. - Niektóre z nich mogą uszkadzać powierzchnie, produkty lub powodować przebarwienia. To ma duże znaczenie w przemyśle spożywczym, gdzie użyte mogą być tylko odpowiednie środki, dopuszczone do kontaktu z żywnością, których nie trzeba zmywać. Na to trzeba zwrócić uwagę – podkreślił wiceprezes Impel System.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
- Sb 20:15 Rząd Francji sprzeciwia się przejęciu Carrefoura przez kanadyjski koncern...
- Sb 17:51 Premier: Jeśli nie obronimy się przed trzecią falą pandemii, ryzykujemy...
- Sb 16:39 Żabka wydała ponad 2 mln zdrapek
- Sb 15:00 Analitycy: Popyt na materiały remontowo-budowlane utrzyma się
- Sb 14:47 Nowy prezes spółdzielni Cukry Nyskie
- Sb 10:10 Miraculum: jesteśmy w drogeriach, nie lekceważymy dyskontów
- Sb 09:52 Semeniuk: Tarcza branżowa zostanie rozszerzona m.in. o obiekty turystyczne
- Sb 09:50 W niedzielę sklepy zamknięte
-
MS przygotowuje regulacje rynku franczyzy
-
Tesco Polska wygrywa w sądzie spór o tytuł prawny do centrum handlowego
-
Plastikowa rewolucja w sieciach: kula u nogi czy szansa na poprawę wizerunku?
-
Związkowcy rozmawiają z prezydentem. Chcą szczepionek dla pracowników handlu...
-
W Szwecji transakcje gotówkowe stanowią tylko 1 proc. Polska pójdzie tą drogą?
-
Stava nawiązuje współpracę z Pointapack i inwestuje w rozbudowę oferty dla...
- 1 Ekspert: Celem podatku handlowego jest wyrównywanie szans mniejszych firm
- 2 Dino zmierzy się z kryzysem wizerunkowym?
- 3 UOKiK wszczął postępowania wobec Kauflandu, Eurocashu i Intermarche
- 4 Ekspedientka Dino w maseczce z antyrządowym hasłem
- 5 Wiceprezes CH Blue City: Tak źle jeszcze nie było. Galerie potrzebują pilnego...
- 6 Właściciel zakładów mięsnych Henryk K. ujęty w Argentynie
-
Szymon Piduch odchodzi z rady nadzorczej Dino
-
Rusza rejestracja na EEC Trends!
-
2020 rok w handlu: Branża będzie odrabiała straty przez kilka lat
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »POLECANE OFERTY
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.