Snapchat wprowadza nową funkcję i będzie płacić popularnym użytkownikom
Snapchat wprowadza nowa funkcjonalność Spotlight, która umożliwi wyróżnianie na platformie najbardziej popularnych i najchętniej powielanych treści. Komunikator przeznaczy też 1 mln dolarów dziennie na wynagrodzenie dla twórców najciekawszych materiałów.
Snapchat poinformował, że przeznaczy 1 mln dolarów dziennie dla autorów najciekawszych treści, które wyróżnione zostaną w ramach wprowadzonej właśnie na platformie usługi Spotlight. Funkcjonalność pozwoli wyróżnić najbardziej lubiane i najczęściej rozsyłane przez użytkowników aplikacji treści.
Popularność wpisów określana będzie za pomocą specjalnych algorytmów, które będą w stanie polecać internautom materiały w oparciu o ich zainteresowania i wcześniejsze polubienia, a także będą w stanie odnotować, jakie treści zwracają uwagę użytkowników, ile czasu spędzają oni na ich śledzeniu oraz jakie materiały są zwykle pomijane.
Jak zapewnia firma, szansę na nagrodę mają nie tylko znani twórcy, ale wszyscy użytkownicy aplikacji. Warunkiem jest, żeby autor materiału miał ukończone 16 lat, w przeciwnym wypadku nie będzie mógł otrzymać wynagrodzenia, a także przestrzegał standardów serwisu dotyczących praw autorskich, płatnej reklamy oraz zakazu publikowania szkodliwych treści, w tym materiałów promujących alkohol czy narkotyki.
Firma nie zdradza jednak, pomiędzy ilu dokładnie użytkowników podzielona zostanie kwota, ani ile najwięcej może zarobić pojedynczy twórca. Akcja potrwać ma do końca tego roku, chociaż Snapchat przyznał, że jeśli projekt zyska popularność, może być kontynuowany także w przyszłym roku.
Spotlight udostępniony zostanie najpierw użytkownikom w USA, Kanadzie, Australii, Nowej Zelandii, Wielkiej Brytanii, Irlandii, Norwegii, Szwecji, Danii, Niemczech i Francji. Snapchat zapowiada jednak, że funkcjonalność niebawem rozszerzona zostanie na kolejne rynki. Podobną usługę promowania popularnych materiałów oferuje też TikTok, jeden z głównych rywali Snapa.
Snapchat poinformował, że w czasie pandemii liczba aktywnych użytkowników serwisu wzrosła. Dzisiaj do aplikacji loguje się 250 mln osób dziennie. (PAP)
jowi/ mam/


- Sb 20:15 Rząd Francji sprzeciwia się przejęciu Carrefoura przez kanadyjski koncern...
- Sb 17:51 Premier: Jeśli nie obronimy się przed trzecią falą pandemii, ryzykujemy...
- Sb 16:39 Żabka wydała ponad 2 mln zdrapek
- Sb 15:00 Analitycy: Popyt na materiały remontowo-budowlane utrzyma się
- Sb 14:47 Nowy prezes spółdzielni Cukry Nyskie
- Sb 10:10 Miraculum: jesteśmy w drogeriach, nie lekceważymy dyskontów
- Sb 09:52 Semeniuk: Tarcza branżowa zostanie rozszerzona m.in. o obiekty turystyczne
- Sb 09:50 W niedzielę sklepy zamknięte
-
MS przygotowuje regulacje rynku franczyzy
-
Tesco Polska wygrywa w sądzie spór o tytuł prawny do centrum handlowego
-
Plastikowa rewolucja w sieciach: kula u nogi czy szansa na poprawę wizerunku?
-
Związkowcy rozmawiają z prezydentem. Chcą szczepionek dla pracowników handlu...
-
W Szwecji transakcje gotówkowe stanowią tylko 1 proc. Polska pójdzie tą drogą?
-
Stava nawiązuje współpracę z Pointapack i inwestuje w rozbudowę oferty dla...
- 1 Ekspert: Celem podatku handlowego jest wyrównywanie szans mniejszych firm
- 2 Dino zmierzy się z kryzysem wizerunkowym?
- 3 UOKiK wszczął postępowania wobec Kauflandu, Eurocashu i Intermarche
- 4 Ekspedientka Dino w maseczce z antyrządowym hasłem
- 5 Wiceprezes CH Blue City: Tak źle jeszcze nie było. Galerie potrzebują pilnego...
- 6 Właściciel zakładów mięsnych Henryk K. ujęty w Argentynie
-
Szymon Piduch odchodzi z rady nadzorczej Dino
-
Rusza rejestracja na EEC Trends!
-
2020 rok w handlu: Branża będzie odrabiała straty przez kilka lat
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »POLECANE OFERTY
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.