Snickers ruszył z nową kampanią outdoorową marki

„Podczas godzinnej jazdy na nartach lub snowboardzie można spalić nawet do 500 kcal. Warto więc mieć przy sobie smakowitą, energetyczną przekąskę. Podczas szaleństw na stoku „głodny nie jesteś sobą”, a nawet zimą w mieście lepiej „ogarnia się” i „nadąża” ze Snickers” - taki przekaz prezentuje 700 nośników outdoorowych rozmieszczonych w największych miastach oraz znanych miejscowościach górskich min. w Zakopanem, Szczyrku czy Krynicy.
Formaty OOH w ramach zimowej kampanii można zobaczyć na stokach narciarskich, przystankach autobusowych (również z niestandardową wersją z lustrami), przy drogach czy w galeriach handlowych. Kampanii towarzyszą trzy dedykowane hasła: „Głodny nie jesteś sobą” w górach oraz „Nie nadążasz? Zjedz Snickers!” i „Nie ogarniasz? Zjedz Snickers!” w aglomeracjach miejskich.



„Snickers docenia wkład ratowników górskich, którzy z poświęceniem dbają o zdrowie i życie wielbicieli gór. Aby choć trochę wesprzeć ich w codziennej pracy, wymagającej zaangażowania, doświadczenia, ale i energii, podarowała im porcję kultowych batonów. Wszystko po to, aby w szczycie zimowego sezonu ratownicy górscy nie byli głodni i zawsze byli sobą” – informuje Marka.
Kreacje graficzne zimowej kampanii Snickers stworzył Brandcomm, za zakup mediów odpowiedzialny jest Mediacom, a działania PR realizuje agencja Garden of Words.
Mars Incorporated to prywatna firma rodzinna z ponad stuletnią tradycją, która produkuje znane przez konsumentów produkty: wyroby czekoladowe, gumy do żucia i miętusy oraz jedzenie dla zwierząt. Obecnie w 80 krajach na całym świecie zatrudnia ponad 140 tys. współpracowników.

Czytaj więcej
Nowa kampania marketingowa lodów Snickers