So Coffee: Wierzymy w rynek kawiarniany, choć czasowo klienci mogą szukać tańszych opcji
Jeszcze do niedawna w So Coffee nie obserwowaliśmy spadku liczby gości. Od wiosny notujemy bardzo dobrą sprzedaż. Jest ona przede wszystkim wynikiem wzrostu średniej wartość paragonu – nie tylko z powodu inflacji. Jednak już ostatnie tygodnie wskazują na powolne osłabianie trendu odwiedzalności - mówi Maciej Gajkowski, dyrektor zarządzający segmentem Foodservice w Lagardère Travel Retail.

fot, Maciej Gajowski, So Coffee
Reklama
Jesteśmy przygotowani na to, że w przyszłym roku nasi klienci mogą częściowo ograniczyć wizyty w kawiarniach albo poszukać bardziej ekonomicznych ofert. Wierzymy jednak, że będzie to zjawisko czasowe. Dalej intensywnie rozwijamy sieć, otwieramy nowe kawiarnie i koncentrujemy się na rebrandingu. Tylko w ostatnim roku mieliśmy osiem premier So Coffee w nowej odsłonie. Wierzymy w rynek kawiarniany i dlatego już w pierwszym kwartale 2023 r. będziemy finalizować transakcję zakupu Costa Coffee w Polsce.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa
regulamin.
Reklama