Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

SohoShop rozwija strategię omnichannel dla The Secret Soap Store

SohoShop odpowiada za budowę platformy e-commerce stworzonej dla marki kosmetyków naturalnych The Secret Soap Store.
Reklama

Od teraz zamówienia złożone online można odbierać w tradycyjnych salonach sprzedaży. Click&collect to jeden z elementów strategii omnichannel przyjętej przez producenta kosmetyków naturalnych. Na kolejnych etapach realizacji wielokanałowej strategii rozwoju The Secret Soap Store planuje uruchomienie The Secret Club - klubu dla stałych klientów.

Sklep internetowy jest jednocześnie portalem o tematyce kosmetycznej.

Serwis e-commerce został uruchomiony przy współpracy z firmą SohoShop.pl, która dostarczyła technologie, know-how oraz zajmuje się wsparciem sprzedaży online.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum