Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Somersby Mango & Lime z reklamowym wsparciem

Marka Somersby w ramach platformy komunikacyjnej „Isn’t that wonderful” rozpoczęła kampanię telewizyjną nowego wariantu o smaku mango i limonki.
Reklama

Somersby w nowym spocie zaprasza do swojego zielonego pełnego niespodzianek ogrodu. Bohaterowie reklamy odkrywają smak lata, jaki daje nowy wariant Somersby Mango & Lime. Połączenie soczystego mango i orzeźwiającej limonki to doskonałe rozwiązanie na upalne letnie dni i ciepłe wieczory.

Somersby Mango & Lime trafiło na rynek na początku marca. W ofercie marki oprócz tegorocznej nowości znajdują się cztery popularne warianty: Somersby Apple, Somersby Blackberry, Somersby Elderflower Lime oraz hit ubiegłorocznego lata - Somersby Watermelon.

Segment piw smakowych i beer mixów odnotował w 2018 r. wzrost o ponad 30 proc. wartościowo w porównaniu do 2017 roku, z udziałem w rynku piwa w sezonie na poziomie 7,4 proc. Marka Somersby w 2018 roku zwiększyła również o 0,6 punktu procentowego swój udział w rynku piwa.

Nowa reklama ruszała 1 kwietnia i emitowana będzie w głównych i tematycznych kanałach telewizyjnych. Za jej kreację i produkcję odpowiada agencja Grey. Planowaniem mediów zajmuje się dom mediowy Initiative, zaś działania w internecie prowadzi agencja Kamikaze.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum