Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Somersby ubiera konsumentów razem z Aloha from Deer

Marka Somersby po raz pierwszy podjęła współpracę z marką modową. Od 1 lipca w konkursie pod hasłem „Przymierz się do nagród” konsumenci mogą wygrywać unikalną kolekcję modową inspirowaną smakami Somersby, stworzoną przy współpracy z Aloha From Deer.
Reklama

Każdy, kto w okresie od 1 lipca do końca października 2019 kupi Somersby w opakowaniu promocyjnym, ma szansę na niebanalne nagrody. We współpracy z modową marką Aloha from Deer powstały 4 serie ubrań inspirowane 4 smakami Somersby – Apple, Blackberry, Watermelon i Mango & Lime. Kolekcję zaprojektowały utalentowane ilustratorki: Pola Augustynowicz, Justyna Frąckiewicz oraz Agnieszka Świątek.

Projekty ubrań to połączenie owocowej, pozytywnej stylistyki Somersby oraz stylu Aloha from Deer – mówi Agata Jaworska, marketing manager. – Dla fanów obydwu marek przygotowaliśmy dwie kolekcje – letnią i jesienną. W ramach aktywacji trwającej aż 4 miesiące do wygrania jest 3200 nagród – unikalnych ubrań i plakatów od Somersby i Aloha oraz zniżki na ich zakup.

Każdy, kto kupi dowolny wariant Somersby w opakowaniu promocyjnym, może „przymierzyć się do nagród” na dwa sposoby. Można wziąć udział w konkursie o nagrody rzeczowe, wchodząc na stronę Somersby.pl. i tam rejestrując kod spod kapsla i zawleczki oraz odpowiadając na kreatywne pytanie konkursowe. W letniej edycji konkursu (od 1 lipca do 2 września) do wygrania są koszulki, bluzy, nerki i plakaty. Natomiast w jesiennej edycji (od 2 września do 31 października) – bluzy z kapturami i skarpetki. Można również wygrać 50% zniżki na zakup kolekcji Somersby na alohafromdeer.com., rejestrując kod także na stronie Somersby.pl oraz odpowiadając na pytanie konkursowe. Dobra odpowiedź jest nagradzana kodem na 50% zniżki.

Opakowania promocyjne są już w sklepach – kody spod kapsli i zawleczek można już rejestrować na stronie Somersby.pl, aby wziąć udział w konkursie. Promocja konsumencka ma silne wsparcie: poza komunikacją na opakowaniach wspierana jest działaniami w digitalu, współpracą z influencerami, materiałami POSM i obecnością w kanałach marki Aloha from Deer.

Za koncepcją kreatywną akcji konkursowej stoi agencja Kamikaze, zaś za zakup mediów odpowiada Dom Mediowy Initiative Media.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.