Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Somersby wspiera sprzedaż konkursem

2 września rusza jesienna odsłona konkursu „Przymierz się do nagród” organizowanego przez markę Somersby we współpracy z modową marką Aloha from Deer. Konsumenci mogą wygrać ubrania z kolekcji odzieży inspirowanej smakami Somersby.
Reklama

Aby wygrać nagrody konkursowe – ubrania bądź 50-procentowe zniżki do sklepu Alohafromdeer.com na ubrania z kolekcji Somersby - należy kupić dowolny wariant Somersby w promocyjnym opakowaniu zarejestrować kod spod kapsla lub zawleczki na stronie https://www.somersby.pl/ oraz odpowiedzieć na krótkie pytanie.

Jesienna edycja konkursu potrwa od 2 września do 31 października. Na uczestników czekają tym razem bluzy z kapturami i skarpetki.

Cztery serie ubrań inspirowane 4 smakami Somersby – Apple, Blackberry, Watermelon i Mango & Lime - powstały we współpracy z modową marką Aloha from Deer. Kolekcję zaprojektowały utalentowane ilustratorki: Pola Augustynowicz, Justyna Frąckiewicz oraz Agnieszka Świątek.

Promocję konsumencką wspierają działania w digitalu, współpraca z influencerami, materiały POSM i obecność w kanałach marki Aloha from Deer.

Za koncepcję kreatywną akcji konkursowej, nadzór kreatywny i koordynację procesu opracowania kolekcji odpowiadała agencja Kamikaze, za zakup mediów Dom Mediowy Initiative Media.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum