Soplica promuje sprzedaż konkursem
17 września b.r. wystartowała kampania Spirytusu Nalewkowego Soplicy pt. „Bój o słój".

Fot. Adobe Stock. Data dodania zdjęcia 4 listopada 2022
Reklama
Akcja ma postać konkursu konsumenckiego dostępnego na stronie marki w serwisie społecznościowym facebook pod adresem www.facebook.com/antek.soplica.
Na potrzeby kampanii „Bój o słój" stworzono specjalną aplikację konkursową, w której do wygrania są alkohole Soplicy i najnowsze smartfony iPhone 5. Gra ma charakter zręcznościowy i polega na zbieraniu składników potrzebnych do produkcji nalewek.
„Kampania „Bój o słój" jest częścią rynkowej strategii Spirytusu Nalewkowego przygotowanej na sezon nalewkowy. Od połowy sierpnia Spirytus Soplicy dostępny jest w wielu wybranych punktach sprzedaży w rekomendowanej cenie 29.99zł.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa
regulamin.
Reklama