Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Soplica promuje sprzedaż konkursem

17 września b.r. wystartowała kampania Spirytusu Nalewkowego Soplicy pt. „Bój o słój".
Reklama

Akcja ma postać konkursu konsumenckiego dostępnego na stronie marki w serwisie społecznościowym facebook pod adresem www.facebook.com/antek.soplica.

Na potrzeby kampanii „Bój o słój" stworzono specjalną aplikację konkursową, w której do wygrania są alkohole Soplicy i najnowsze smartfony iPhone 5. Gra ma charakter zręcznościowy i polega na zbieraniu składników potrzebnych do produkcji nalewek. 

„Kampania „Bój o słój" jest częścią rynkowej strategii Spirytusu Nalewkowego przygotowanej na sezon nalewkowy. Od połowy sierpnia Spirytus Soplicy dostępny jest w wielu wybranych punktach sprzedaży w rekomendowanej cenie 29.99zł.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum