Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Soplica z nową platformą komunikacji

19 września ruszyła nowa platforma komunikacyjna marki Soplica pod hasłem „SPOTKANIE NIECH SIĘ STANIE”. Koncepcja kreatywna opiera się na emocjach, ludziach, spotkaniach ze znajomymi, gdzie głównymi bohaterami są warianty smakowe marki Soplica.
Reklama

Głównym celem kampanii jest odświeżenie wizerunku marki, nadanie jej wyrazistości, świeżości oraz spontaniczności, a także osadzenie w kontekście stylu życia jej konsumentów.

Osią kampanii jest tytułowe hasło „SPOTKANIE NIECH SIĘ STANIE”, mające w sobie pierwiastek magicznego zaklęcia. Podkreśla ono natychmiastowy efekt Soplicy - gdy pojawia się Soplica, spotkanie, wraz z towarzyszącymi mu emocjami, staje się faktem. Na potrzeby aktywacji konsumenckich i komunikacji w digitalu, hasło będzie rozwijane kontekstowo, co pozwoli na kreatywną zabawę, dowolne rozszerzanie definicji spotkania i odkrywanie nowych obszarów dla marki.

Soplica w mediach społecznościowych

Komunikacja marki odbywa się głównie w mediach społecznościowych oraz w kanałach off i on trade. Nowa kampania składa się z głównego filmu i serii krótszych filmików, które odkrywają nowe obszary marki, co pozwala na zaadresowanie całorocznych potrzeb komunikacyjnych -
z podziałem na sezonowość i zależnie od kontekstu. Pojemność platformy “SPOTKANIE NIECH SIĘ STANIE” sprawia, że eksplorowanie konceptów i kontekstów jest właściwie nieograniczone.

Za koncept strategiczny platformy oraz ideę kreatywną kampanii, a także nadzór nad produkcją odpowiada agencja OS3, natomiast za produkcję odpowiedzialne było studio Graffiti Films. Spoty wyreżyserował Łukasz Zabłocki.

Nową platformę komunikacyjną można zobaczyć na oficjalnym profilu marki https://www.facebook.com/antek.soplica.

 

 

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum