Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Sopot Centrum chce się odróżnić od innych centrów handlowych

- Chcemy, by projekt Sopot Centrum wyróżnił się na tle konkurencji poprzez łączenie ze sobą wielu różnorodnych funkcji - mówi w rozmowie z Propertynews.pl Katarzyna Arczyńska-Karpowicz, IMV Polska, Sopot Centrum.
Reklama

Jak wyjaśnia przedstawicielka Sopot Centrum, powstająca na terenach przydworcowych w Sopocie, inwestycja skupi takie elementy jak: lokale handlowe, usługowe, gastronomiczne, biurowe, hotelowe oraz dworzec PKP.

Kompleks ma być również miejscem ściśle związanym z miastem oraz jego mieszkańcami m.in. poprzez otwarcie Sopoteki – czyli nowoczesnej, miejskiej mediateki.

- Aby wyróżnić się na tle tych obiektów, trzeba stworzyć coś więcej niż tylko miejsce, gdzie można zrobić zakupy. Tworzymy nową tkankę miejską, tak by w naturalny sposób przyjęła się ona w otoczeniu. Projekt Sopot Centrum będzie to nie tylko miejsce zakupów, lecz również podróży, pracy, wypoczynku oraz kultury i sztuki - podsumowuje Katarzyna Arczyńska-Karpowicz. Inwestorem jest Bałtycka Grupa Inwestycyjna SA. IMV Polska zajmuje się zarządzaniem projektem. Kompleks ma być oddany do użytku w pierwszym półroczu 2015 roku.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum