Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Spada sprzedaż Carrefoura w Europie

Carrefour osiągnął dobre wyniki sprzedaży za III kwartał, które były zgodne z oczekiwaniami analityków. Zostały one wzmocnione przez wzrost w Brazylii, który zrównoważył gorsze wyniki w Europie.
Reklama

Sprzedaży ogółem spadła zaledwie o 0,1 proc. i osiągnęła 21,08 mld euro, ale wzrosła o 2,8 proc. na bazie organicznej.

Sprzedaż we Francji wzrosła o 0,2 proc. do 10,04 mld euro. Sprzedaż LfL we Francji w trzecim kwartale spadła o 0,2 proc., z czego segment supermarketów zanotował spadek LfL o 1,2 proc., a segment hipermarketów spadek LfL o 0,7 proc.

Jak podał Carrefour, wyniki we Francji zostały dotknięte przez intensywne opady deszczu w lipcu i sierpniu oraz deflacji cen dla produktów świeżych (głównie owoców i warzyw).

Sprzedaż w pozostałych krajach Europy spadła o 1,6 proc. na bazie organicznej (LFL - 1,3 proc.), ponownie z powodu słabej pogody i sezonowego spadku cen warzyw i owoców. Sprzedaż spadła w Hiszpanii (-1,2 proc. LfL) i we Włoszech (-4,8 proc. LfL), ale wzrosła w Belgii (1,3 proc. LfL).

Przeczytaj także:

W Azji, sprzedaż spadła o 3,3 proc. (LFL -6,6 proc.), pomimo ekspansji.

Siła Carrefour w ostatnich latach pochodzi z działalności w Ameryce Łacińskiej. Sprzedaż w Brazylii skoczyła o 12,8 proc. (+ 7,7 proc. LFL), ze wzrostem we wszystkich formatach. Sprzedaż w Argentynie wzrosła o 34,6 proc. (+ 30,5 proc. LFL).

Priorytety operacyjne firmy na 2014 rok to poprawa oferty, postrzegania cenowego i doświadczenia zakupowego na wszystkich rynkach, wzmocnienie rozwoju multikanałowego, wdrożenie projektów strukturalnych, takich jak łańcuch dostaw i IT we Francji, poprawa atrakcyjności stron internetowych, przyśpieszenie remodelingu sklepów i ogłoszenie multformatowej ekspansji.


Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.