Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Europejski Kongres Gospodarczy - na żywo

Obywatel i konsument w czasach „nowej normalności”

PRZEJDŹ DO STRONY TRANSMISJI
KATOWICE • MCK
20-22 WRZEŚNIA 2021
Reklama

Spar celuje w 1 mld zł przychodów ze sprzedaży

Obecnie sieć SPAR ma w naszym kraju 67 sklepów. Do końca roku planuje otworzyć jeszcze 25 kolejnych placówek. Od przyszłego roku będzie otwierać przynajmniej 50 sklepów rocznie.
Reklama

 - Chcemy otwierać przynajmniej jeden sklep na tydzień, tak aby w 2015 r. działało w Polsce ponad 300 sklepów SPAR - mówi serwisowi portalspozywczy.pl prezes Wojciech Bystroń, prezes zarządu SPAR Polska.

Uruchomienie 300 sklepów w nieco ponad cztery lata to jednak plan minimum dla sieci SPAR. Grupa prowadzi rozmowy z kilkoma mniejszymi, lokalnymi operatorami, na temat ich ewentualnego wejścia do sieci SPAR.

Wraz z dynamicznym rozwojem sieci sklepów SPAR chce jednocześnie dynamicznie zwiększać sprzedaż. W 2015 r. przychody ze sprzedaży mają sięgnąć ponad 1 mld zł. Władze sieci, chcą również aby sklepy SPAR osiągnęły w 2015 r. rentowność na poziomie 4 proc. i generowały sprzedaż na poziomie 20 tys. z mkw. powierzchni.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.