PARTNER PORTALU

Spar: Chcemy mieć 300 pozycji asortymentowych z logo sieci w każdej kategorii

Autor: www.dlahandlu.pl 14 listopada 2011 11:44

Spar: Chcemy mieć 300 pozycji asortymentowych z logo sieci w każdej kategorii

W tej chwili z logo sieci SPAR dostępnych jest 179 produktów. W ostatnim czasie na sklepowych półkach pojawiły się ryż, kasza gryczana i bułka tarta. W ramach marki własnej planowane jest niebawem także wprowadzenie kukurydzy, groszku w puszce, keczupów oraz wód i napojów. Docelowo dostępnych ma być ok 300 pozycji asortymentowych z logo sieci w każdej kategorii zakupowej.

- Wiemy jaki potencjał na rynku mają marki własne, dlatego systematycznie inwestujemy w ten obszar.Jesteśmy przekonani, że dzięki temu zyska zarówno nasza sieć, franczyzobiorcy ale przede wszystkim konsumenci- mówi Tomasz Wilkoń, dyrektor handlowy Spar Polska.

 - Wprowadzając do sprzedaży produkty marki własnej dbamy również o atrakcyjność wizualną opakowań - dodaje Rafał Walny, menadżer kategorii ds. marki własnej - Efekty przynoszą także systematyczne akcje promocyjne budujące wśród klientów świadomość i zaufanie do towarów z naszym logo.

Przy tworzeniu produktów marki własnej Spar Polska ma dużą swobodę. Może jednak korzystać z doświadczeń i rozwiązań, które sprawdziły się na świecie. Wzorem dla sieci są rozwiązania zastosowane w Austrii, gdzie produkty pod logo sieci generują od 30-40 proc. obrotów w sklepie.

Podobał się artykuł? Podziel się!




BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9581
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    10,99

  • Śr

    6,99

  • Min

    5,49

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.