PARTNER PORTALU

Spar: Jesteśmy przygotowani do obsługi klientów w czasie pandemii

www.portalspozywczy.pl 19 października 2020 13:12

Rob Philipson, członek zarządu SPAR Group mówi serwisowi portalspozywczy.pl, że zapewnienie bezpieczeństwa pracowników i klientów sklepów SPAR jest dla sieci absolutnym priorytetem, dlatego sklepy podejmują działania, które mają pomóc w spowolnieniu tempa rozprzestrzeniania się wirusa poprzez wyeliminowanie prawdopodobieństwa zakażenia się koronawirusem w trakcie zakupów.

– Funkcjonowanie handlu tradycyjnego jest podczas pandemii utrudnione ze względu na szerokie obostrzenia rządowe. Tradycyjny handel w sklepach spożywczych zmienił się, ale na pewno nie zniknął – wciąż można zauważyć zainteresowanie zakupami w stacjonarnych sklepach. Jesteśmy świetnie przygotowani do obsługi klientów w czasie pandemii – rozwiązania zaproponowane i wdrożone w Polsce zostały ocenione przez SPAR International jako najlepsze światowe praktyki w Grupie SPAR - mówi Rob Philipson.

- Pandemia gwałtownie przyspieszyła rozwój e-commerce w Polsce – nasza organizacja zainwestowała w początkowych fazach pandemii w infrastrukturę handlu internetowego i cały czas ją rozwija. Klienci, którzy nie chcą robić zakupów w sklepach stacjonarnych sieci SPAR, mogą złożyć zamówienie na stronie e-spar.com.pl. Oferta sklepu internetowego jest dokładnie taka sama jak w placówkach stacjonarnych, a produkty mają te same atrakcyjne ceny - tłumaczy.

- Dodatkowo w kanale e-commerce – oprócz dostawy zamówienia pod wskazany adres – wprowadziliśmy usługę SPAR Drive w 31 placówkach w Polsce. Klienci tych sklepów mogą zamówić zakupy on-line, a następnie w wybranym przedziale godzinowym odebrać je w danym sklepie, parkując na dedykowanym usłudze miejscu parkingowym. Pracownik sklepu pakuje zamówienie wprost do bagażnika samochodu klienta - opowiada.

Więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9508
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.