Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Spar: Naszą przewagą jest wieloformatowość

Spar ma nad innymi sieciami handlowymi istotną przewagę, jaką jest możliwość prowadzenia sklepu w wielu formatach, dostosowanych do tego, aby zaspokajać różne potrzeby zakupowe konsumentów - mówi Tomasz Syllerem, członek zarządu Wasz Sklep Spar.
Reklama

- Pandemia nie wpłynęła na naszą długofalową strategię rozwoju na polskim rynku i nadal realizujemy nasze ambitne plany. Szansa na wzrost rynku jest ogromna, dlatego nieustannie pracujemy nad rozwojem sieci Spar w Polsce. Skupiamy się na dwóch obszarach, a mianowicie na rozwoju organicznym opartym na współpracy z naszymi obecnymi partnerami oraz nowych możliwościach biznesowych - wyjaśnia Tomasz Syller.

- Wcześniej byliśmy obecni w Polsce głównie na południu kraju. Przejęliśmy aktywa po sieci Piotr i Paweł między innymi po to, żeby zaistnieć w centrum i na północy kraju. Będziemy rozwijać sieć w całym kraju. Możemy otwierać działające z sukcesami placówki praktycznie w każdej lokalizacji. Nie będziemy prowadzić ekspansji wyłącznie w dużych miastach, skupimy się także na mniejszych miastach i wsiach. Nawet niewielkie miejscowości są w stanie przyjąć nie jeden, lecz dwa sklepy Spar. Jest to możliwe, gdyż mamy nad innymi sieciami handlowymi istotną przewagę, jaką jest możliwość prowadzenia sklepu w wielu formatach, dostosowanych do tego, aby zaspokajać różne potrzeby zakupowe konsumentów. To mogą być placówki convenience Spar Express, jak i supermakety czy Eurospar, a także sklepy alkoholowe. Dlatego jesteśmy otwarci na wszystkie możliwości - dodaje.

Więcej na portalspozywczy.pl

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (1)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.