Spar Polska śladem Lidla wprowadza specjalne półki na przecenioną żywność

SPAR Polska postanowiła zaprosić sklepy zrzeszone w swojej sieci franczyzowej do nowej ekoinicjatywy. Sieć zachęca sklepy do wprowadzenia działań mających na celu zmniejszenie skali marnowania żywności i skutecznego komunikowania w placówkach produktów ze zbliżającym się terminem przydatności do spożycia. Ideą akcji jest sprzedaż ze znacznym rabatem pełnowartościowych produktów o bliskim terminie ważności, które klienci mogą bez obaw wykorzystywać.
SPAR Polska opracowała key visual akcji „Płać mało, by się nie zmarnowało” i przygotowała dla sklepów, które włączą się do niej, ofertę materiałów trade marketingowych, takich jak: specjalny pojemnik do ekspozycji produktów, naklejki oraz plakaty. Produktów z rabatem lub z obniżoną ceną będzie można szukać zarówno wśród artykułów wchodzących w skład tzw. asortymentu suchego, jak i produktów świeżych, czy np. nabiału. Wysokość rabatu będzie ustalana indywidualnie przez każdą placówkę handlową.
Zgłosiły się już pierwsze sklepy SPAR Polska, które przystąpiły do akcji. Sieć liczy, że z czasem dołączą do nich kolejne.