Spar Polska śladem Lidla wprowadza specjalne półki na przecenioną żywność

Autor: dlahandlu.pl 5 grudnia 2019 12:43

Spar Polska śladem Lidla wprowadza specjalne półki na przecenioną żywność fot. materiały prasowe

Trzy miesiące po wprowadzeniu kampanii #grajwzielone, która ma na celu ograniczenie ilości zużywanych opakowań jednorazowych, sieć SPAR Polska inicjuje kolejną akcję proekologiczną pod hasłem „Płać mało, by się nie zmarnowało”. SPAR Polska należy do spółki Bać-Pol i toczy batalię o prawo do używania znaku SPAR.

SPAR Polska postanowiła zaprosić sklepy zrzeszone w swojej sieci franczyzowej do nowej ekoinicjatywy. Sieć zachęca sklepy do wprowadzenia działań mających na celu zmniejszenie skali marnowania żywności i skutecznego komunikowania w placówkach produktów ze zbliżającym się terminem przydatności do spożycia. Ideą akcji jest sprzedaż ze znacznym rabatem pełnowartościowych produktów o bliskim terminie ważności, które klienci mogą bez obaw wykorzystywać.

SPAR Polska opracowała key visual akcji „Płać mało, by się nie zmarnowało” i przygotowała dla sklepów, które włączą się do niej, ofertę materiałów trade marketingowych, takich jak: specjalny pojemnik do ekspozycji produktów, naklejki oraz plakaty. Produktów z rabatem lub z obniżoną ceną będzie można szukać zarówno wśród artykułów wchodzących w skład tzw. asortymentu suchego, jak i produktów świeżych, czy np. nabiału. Wysokość rabatu będzie ustalana indywidualnie przez każdą placówkę handlową.

 Zgłosiły się już pierwsze sklepy SPAR Polska, które przystąpiły do akcji. Sieć liczy, że z czasem dołączą do nich kolejne.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6374
Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    23,27

  • Śr

    17,98

  • Min

    13,79

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.