Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Spar rozwija koncept mini dedykowany lokalizacjom na osiedlach i terenach wiejskich

Kolejne dwa sklepy SPAR Mini dołączyły do sieci. Nowe placówki znajdują się w Siemianowicach Śląskich, przy ul. Westerplatte 2 (157 mkw. sali sprzedaży) oraz w Nowym Targu, przy ul. Szaflarskiej 8a (110 mkw.).
Reklama

Obie placówki prowadzone są przez niezależnych, polskich przedsiębiorców i oferują świeży asortyment dla okolicznych mieszkańców. Dodatkowo, w Nowym Targu pojawiło się kolejne bistro Bean Tree Cafe, w którym można zakupić zapiekanki, hot-dogi, panini oraz kawę.

SPAR Mini to format, który dedykowany jest lokalizacjom na osiedlach i na terenach wiejskich. To sąsiedzki sklep na szybkie i codzienne zakupy.

“SPAR Mini to idealny format dla mniejszych, polskich przedsiębiorców – pozwala utrzymać na rynku lokalne sklepiki i konkurować z dużymi sieciami supermarketów. Dzięki wyjątkowej ofercie, jaką zapewniamy w SPAR spełnią wszystkie wymagania klientów i będą mogły poszerzać grono odbiorców oraz budować ich lojalność. SPAR regularnie wprowadza nowe akcje lojalnościowe – obecnie we współpracy z Villeroy&Boch – dzięki czemu sprzedawcy mogą proponować atrakcje, których nikt inny na rynku nie ma. Nasze akcje promocyjne i lojalnościowe wykraczają poza zwykłe pluszaki, ponieważ chcemy oferować klientom więcej wartości dla ich domów i rodzin”– podkreśla Wayne Hodson, prezes zarządu Wasz Sklep SPAR.

Sieć SPAR rozpoczęła nową, ogólnopolską akcją lojalnościową. Klienci sklepów SPAR będą mogli za zebrane znaczki odebrać rabat aż do 78% na produkty premium marki vivo od Villeroy&Boch Group. 

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (1)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.