SPAR rusza z kampanią promującą polskich dostawców

Sieć SPAR rozpoczyna kampanię „Kupuj polskie w SPAR. Wybierz jakość”, w której promuje wyroby polskich producentów w atrakcyjnych cenach. Klienci mogą skorzystać z promocji na polskie jabłka, sery żółte, warzywa i owoce, miód, wędliny, wyroby garmażeryjne i mleczne, kiszonki, pieczywo, bakalie, ryby, napoje oraz przekąski. Kampania „Kupuj polskie w SPAR. Wybierz jakość” ma na celu promocję polskich dostawców i budowanie patriotyzmu gospodarczego.
- Sieć SPAR to partnerstwo polskich, niezależnych detalistów. To oni budują polską gospodarkę i dają zatrudnienie. Zależy nam także na tym, by nasi klienci mieli bogaty wybór polskich produktów dobrej jakości. Doceniamy, że możemy wspólnie z naszymi partnerami budować silną pozycję na polskim rynku i dążyć do znakomitej współpracy. Bardzo duży nacisk kładziemy na regularne dostawy oraz kontrolę produktów świeżych. Dlatego owoce i warzywa pochodzą przede wszystkim od polskich producentów, a codzienne dostawy mięsa, wędlin czy pieczywa organizujemy od lokalnych dostawców – podkreśla Wayne Hodson, prezes zarządu Wasz Sklep SPAR.
W kampanii „Kupuj polskie w SPAR. Wybierz jakość” wzięli udział producenci, którzy przedstawili jak dbają o jakość swoich produktów lub produkują wyroby wyłącznie dla marki własnej SPAR. Polscy producenci wyrobów pod marką SPAR to najczęściej rodzinne firmy z wieloletnimi tradycjami.
Przeczytaj także:
Obecnie w portfolio marki własnej SPAR w Polsce jest ponad 200 produktów, w tym wiele indeksów z półki BIO i EKO. Do końca roku liczba produktów pod marką SPAR w Polsce zwiększy się do 600, z czego większość będzie produkowanych przez polskich dostawców.
Promocja produktów marki własnej SPAR w ramach kampanii „Kupuj polskie w SPAR. Wybierz jakość” obejmuje szeroki wybór pakowanych mięs i wędlin, mąki, pierogi, herbaty czy dżemy.

-
Jurek 2021-02-22 21:45:53
Spokojnie...Pan Jakub K i jego „kreatywna” księgowość poprawi wyniki na papierze.Ma doświadczenie jak mało kto!Zanim się wszyscy połapią ze na kontach nie jest tak kolorowo minie pare miesięcy.
-
rolnik...polski 2021-02-22 18:45:24
Widać, że marketing się napocił..mega odkrywcze promowanie polskich producentów, niech wezmą gazetkę Biedronki sprzed paru miesięcy, skopiują i już cała robota zrobiona. Nie trzeba utrzymywać kilkunastu etatów i pewnie w roku parę milionów oszczędności a ta firma nie ma za bardzo chyba czym szastać.. chyba, że RPA chce utrzymywać towarzystwo jeszcze przez dekady..bo na rentowność się tutaj nie zanosi jeszcze przez lata ...
-
ich liebie polagne 2021-02-19 11:02:53
e tam nudne polskie żarcie niskiej jakości to co wszyscy. a można dawać produkty z całej europy - różnorodność a nie polski szajs
- 20:32 Czy kariera ma płeć? Kobiety mierzą się ze stereotypami, panowie ze...
- 20:32 Ekspert: Dalszy wzrost w e-commerce będzie się opierał na BLIK i płatnościach...
- 19:32 Anita Ryng pokieruje komunikacją IKEA Retail
- 19:28 InPost rusza z paczkomatami na podbój Europy. Czy zagrozi mu konkurencja?
- 19:14 Plany Biedronki na 2021 rok: Około 700 mln euro inwestycji, 100 nowych sklepów
- 17:39 Pointpack planuje rozwój za granicą i nowe projekty w Polsce
- 17:32 Food trucki i automaty vendingowe pojawią się na odcinkach autostrady A4 i...
- 17:30 Komisja ds. petycji skieruje dezyderat ws. sprzedaży żywych ryb
-
Rafał Brzoska na EEC Trends: Za chwilę wprowadzimy produkt, który zmieni rynek
-
Vollmart, nowa marka hard dyskontów w Polsce. Co na to Walmart?
-
W tym roku Sweet Gallery otworzy w Polsce 180 nowych punktów
-
ZPPHiU: Rząd wspiera galerie handlowe kosztem polskich przedsiębiorców
-
Zakaz handlu przed Sądem Najwyższym w kontekście "przeważającej działalności"...
-
Amazon: Chcemy wnieść nową jakość
- 1 Rafał Brzoska na EEC Trends: Za chwilę wprowadzimy produkt, który zmieni rynek
- 2 SPAR otrzyma do 25 mln euro pożyczki z EBOiR, m.in. na restrukturyzację PiP
- 3 SPAR rusza z kampanią promującą polskich dostawców
- 4 Amazon: Chcemy wnieść nową jakość
- 5 Tymczasowa decyzja UOKiK ws. transakcji Netto-Tesco
- 6 Piotr i Paweł w Starym Browarze zlikwidowany
-
Startuje 9. edycja konkursu e-Commerce Polska awards
-
Ostatni dzwonek na Tarczę 2.0. PFR wyjaśnia wątpliwości
-
GieldaRolna.pl: docieraj do odbiorców z sektora rolno-spożywczego
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »POLECANE OFERTY
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
-
Max
4,29
-
Śr
2,84
-
Min
1,49
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.