Spar rusza z kampanią reklamową
Sieć sklepów Spar rozpoczęła świąteczno-noworoczną kampanię reklamową promującą sklepy i ofertę sieci. Spoty reklamowe pojawią się w paśmie popołudniowym i wieczornym lokalnych ośrodków TVP kilku polskich miast.

Fot. Adobe Stock. Data dodania zdjęcia 4 listopada 2022
Reklama
Spoty zostaną wyemitowane w regionalnych ośrodkach TVP Rzeszów, Kraków, Katowice, Gorzów Wielkopolski oraz Zielona Góra w godzinach popołudniowych o godzinie 18.30 oraz wieczornych o godzinie 22.00. Podczas kampanii trwającej blisko miesiąc zostanie wyemitowanych 56 spotów reklamowych.
- Kampania jest uzupełnieniem naszych aktualnych działań promocyjnych i reklamowych - tłumaczy Roman Materna, dyrektor marketingu Spar Polska - Zdecydowaliśmy się na media lokalne, ponieważ docierają one bezpośrednio do odbiorców zamieszkujących treny naszych klientów franczyzowych, jak i do potencjalnych partnerów biznesowych, którzy chcieliby rozwijać się razem z nami. Jesteśmy przekonani, że kampania przyniesie zakładane efekty i dodatkowo zwiększy świadomość marki wśród polskich konsumentów - podsumowuje Roman Materna.
Spar Polska działa od 1996 roku, a od 2010 roku należy do jednej z największych grup dystrybucyjnych w kraju - Grupy Kapitałowej Bać-Pol.
Reklama