Spar rusza z własną marką ekonomiczną No.1

– Na przełomie maja i czerwca br. wprowadzimy produkty marki własnej ekonomicznej – No.1. Będzie to segment przygotowywany dla kilku krajów europejskich w ramach wspólnych zakupów, z produkcją realizowaną głównie przez polskich producentów. Spar No.1 to wyroby w dobrej relacji jakości do ceny – gdzie jakość nie jest obniżona. Trzecim segmentem marki własnej są produkty Premium. Są to zatem wysokiej jakości produkty od polskich producentów lub pochodzące z importu niedostępne w Polsce – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Tomasz Waligórski.
Jak w czasie pandemii sprzedają się produkty premium? – Produkty premium są ważnym elementem naszej oferty – ale nie dominującym. Klienci lubią mieć szeroki wybór, który jest jednym z naszych atutów. Nasz asortyment zawsze pozwala naszym klientom na wybór spośród wielu propozycji. Widzimy szczególne zainteresowanie produktami wysokiej jakości w kategoriach świeżych – jak warzywa, owoce, wędliny, sery – tłumaczy.
Więcej na portalspozywczy.pl