Spersonalizowana oferta zatrzyma konsumenta na stronie e-sklepu

Autor: Rzeczpospolita 23 maja 2016 09:20

Jak podaje Rzeczpospolita, nawet prosta zmiana wprowadzona na stronie internetowej e-sklepu może podnieść klikalność o 30 proc. Sposobami na zatrzymanie klientów jest usprawnienie logistyki, poprawienie stron www, a także budowanie relacji z klientem.

Rzeczpospolita podaje, że dla zatrzymania klienta w sklepie internetowym niezbędnym jest zbudowanie z nim odpowiednich relacji. Dobrym rozwiązaniem jest wysłanie wiadomości mail tuż po pierwszym zakupie.

Należy pamiętać, aby do klientów docierały spersonalizowane informacje. Zdaniem specjalistów zadowolonych klientów warto zaangażować w programy rekomendacji. Zgodnie z danymi SalesBee od 10 do nawet 37 proc. sprzedaży dużych sklepów pochodzi właśnie z tego kanału.

Przeczytaj także:

Więcej czytaj w poniedziałkowym wydaniu Rzeczpospolitej.

Podobał się artykuł? Podziel się!






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6821
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.