Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Sphinx i Chłopskie Jadło w modelu combo we Wrocławiu

Sphinx i Chłopskie Jadło to dwie nowe restauracje na gastronomicznej mapie Wrocławia. Działają pod wspólnym adresem, Plac Solny 18/19, i są prowadzone przez Sfinks Polska, właściciela obu sieci restauracyjnych.
Reklama

O ile w stolicy Dolnego Śląska działają jeszcze cztery inne restauracje Sphinx, to w przypadku Chłopskiego Jadła jest to jedyny lokal sieci w mieście. Otwarcie restauracji w tym miejscu to powrót po wielomiesięcznym lockdown branży gastronomicznej.

Powrót Chłopskiego Jadła

- Wracamy z Chłopskim Jadłem do Wrocławia na Plac Solny. Bardzo się cieszę, że po dłuższej nieobecności możemy znów zaprosić gości do naszej restauracji. Lokal przeszedł remont i pojawiła się duża zmiana, bo pod tym samym adresem uruchomiliśmy jednocześnie nowego Sphinxa. Działa on na parterze budynku i wewnętrznym piętrze, a Chłopskie Jadło powstało na poziomie -1 – mówi Mateusz Cacek, wiceprezes Sfinks Polska, spółki do której należą obie sieci restauracyjne. 

Model combo

Restauracje zostały uruchomione w tzw. modelu combo. Oznacza to co najmniej dwa koncepty gastronomiczne działające po sąsiedzku, na różnych piętrach lub w przylegających salach, które dzielą zaplecze kuchenne. Łączna powierzchnia wrocławskiej restauracji to blisko 500 mkw. Przygotowano tu około 150 miejsc dla gości, z czego ponad 60 jest w części, w której powstał Sphinx. Z kolei sezonowy ogródek będzie wspólny. Podobny zestaw restauracji powstał niedawno w Warszawie przy Krakowskim Przedmieściu, gdzie koło siebie ruszyły Sphinx i Chłopskie Jadło.

- Taki sposób prowadzenia restauracji pozwala oszczędzać koszty, lepiej rozkładać w czasie pracę zespołu, zdobywać więcej zamówień w dostawie itd. Po przejściach restauratorów związanych z zamknięciami branży te argumenty mają bardzo duże znaczenie i spodziewamy się, że taki model działania będzie się upowszechniał w branży gastronomicznej. Obserwujemy taki trend zarówno po zainteresowaniu naszych franczyzobiorców, jak również po zgłoszeniach spływających od właścicieli restauracji działających do tej pory niezależnie – wyjaśnia wiceprezes Sfinksa.

Sfinks Polska zarządza 128 lokalami gastronomicznymi na terenie Polski, w tym siecią 75 restauracji Sphinx (segment casual dining), 41 pubami Piwiarnia Warki (segment gastro pubów), 8 restauracjami Chłopskie Jadło (segment casual dining) oraz 4 lokalami pod szyldami: Meta Seta Galareta, WOOK (segment casual dining), Lepione & Pieczone (fast casual dining) i Levant. Spółka zarządza też 93 restauracjami wirtualnymi, których oferta dostępna jest są tylko w dowozie i obejmuje marki takie jak The Burgers, Och! PITA, Yolo Chicken, Levant Hummus & Falafel czy Da Mamma.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.