Spółka Ciasteczka z Krakowa rozszerzy sieć sprzedaży
Spółka Ciasteczka z Krakowa planuje rozszerzenie sieci sprzedaży o nowe hurtownie tradycyjne, zwiększenie wolumenu sprzedaży w nowoczesnych sieciach handlowych, jak również zwiększenie wolumenu sprzedaży za granicę.
Ciasteczka z Krakowa osiągnęły w drugim kwartale 2016 roku 1,1 mln zł przychodów ze sprzedaży, natomiast strata netto wyniosła 181 tys. zł.
W całym pierwszym półroczu 2016 roku Ciasteczka z Krakowa osiągnęły 2,0 mln zł przychodów ze sprzedaży, natomiast strata netto wyniosła 1164 tys. zł.
Przeczytaj także:
Spółka podkreśla, że w drugim kwartale nastąpiło podpisanie umów handlowych z sieciami na kolejny rok z jednoczesnym rozszerzeniem indeksów sprzedażowych. Ponadto w drugim kwartale 2016 bardziej dynamicznie zaczęła funkcjonować sprzedaż poprzez własny sklep internetowy.
- Wartość sprzedaży poprzez ten kanał dystrybucji nie jest jeszcze znacząca, niemniej należy wskazać na dynamikę wzrostu sprzedaży jak również duży potencjał w kolejnych okresach sprawozdawczych – informuje spółka.
W drugim kwartale 2016 spółka kontynuowała działalność w podstawowym zakresie. - W kolejnych miesiącach spółka przewiduje rozszerzenie sieci sprzedaży o nowe hurtownie tradycyjne. Prowadzone są również rozmowy mające na celu zwiększenie wolumenu sprzedaży w nowoczesnych sieciach handlowych jak również zwiększenie wolumenu sprzedaży za granicę – ocenia spółka.
Więcej na portalspozywczy.pl


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
- 11:04 Kolekcja od Kendall i Kylie Jenner w sieci sklepów Biedronka
- 10:49 Leroy Merlin kupuje czwarty sklep po Tesco
- 10:48 Radosław T. Krochta, MLP Group o budowaniu zielonych magazynów
- 10:14 W ciągu 7 lat Tesco udało się sprzedać 29 z puli 38 nieruchomości
- 09:55 Marki jubilerskie inwestują w Gemini Park
- 09:53 Trevor Blunden na pokładzie Spar Polska
- 09:27 Raport: w styczniu 2021 r. o 80 proc. więcej niewypłacalności firm niż przed...
- 09:14 Co siódma spółka przeszła transformację cyfrową
-
Biedronka walczy w UE o soki Riviva
-
Rafał Brzoska na EEC Trends: Za chwilę wprowadzimy produkt, który zmieni rynek
-
Quiosque ucieka przed skutkami pandemii do Grupy Immobile
-
Vollmart, nowa marka hard dyskontów w Polsce. Co na to Walmart?
-
Rossmann otworzył 1500. drogerię. Sieć zainwestowała dotychczas 1,16 mld zł
-
Hebe wchodzi do Bełchatowa
- 1 PRCH: Potrzebujemy handlowych niedziel, można to pogodzić z przestrzeganiem...
- 2 Anna Prymakowska w zarządzie OEX E-Business. Wcześniej kierowała zarządem...
- 3 Rafał Brzoska na EEC Trends: Za chwilę wprowadzimy produkt, który zmieni rynek
- 4 SPAR otrzyma do 25 mln euro pożyczki z EBOiR, m.in. na restrukturyzację PiP
- 5 SPAR rusza z kampanią promującą polskich dostawców
- 6 LPP podwaja powierzchnię w Fashion Lab
-
GieldaRolna.pl: docieraj do odbiorców z sektora rolno-spożywczego
-
15 odpowiedzi na 15 pytań o tarczę 2.0 PFR
-
Rafał Brzoska na EEC Trends: Za chwilę wprowadzimy produkt, który zmieni rynek
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »POLECANE OFERTY
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.