Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Sportano.pl chce zwiększyć kontakt z klientami. Otwiera sklep stacjonarny (zdjęcia)

Sportano.pl, multibrandowy sklep sportowy online, otworzył stacjonarny salon w największym warszawskim retail parku Homepark Targówek. Podpisana w grudniu 2021 roku umowa obejmuje powierzchnię handlową równą niemal 2500 mkw. oraz powierzchnie zewnętrzne. - Otworzyliśmy sklep stacjonarny, aby zwiększyć obecność na rynku i kontakt z klientami. Stawiamy na omnichannel – mówi w rozmowie z DlaHandlu.pl założyciel Sportano Marcin Grzymkowski.
Reklama
  • Sportano.pl to marka rozwijana przez twórcę Eobuwia, Marcina Grzymkowskiego.
  • Otwarcie salonu Sportano.pl ma być krokiem łączącym zapewnienie doświadczenia zakupowego i dogodnej formy e-handlu.
  • Przychody rynku e-commerce w Polsce wyniosą za 5 lat prawie 190 mld zł, a więc około dwa razy więcej niż w 2021 roku.

Showroom sportowych produktów premium

- Homepark Targówek to w tej chwili pierwsze i jedyne miejsce, gdzie klienci mogą zapoznać się z nowym pomysłem na salon sportowy. Marka Sportano.pl, dotychczas obecna wyłącznie on-line, prezentuje nie tylko ponad 600 marek sportowych, ale pozwala na miejscu je sprawdzić i przetestować, aby kupujący ocenili walory wybranego produktu – komentuje Agata Brzezińska, Head of CEE w firmie Pradera.

Jak dodaje, dzięki nowemu salonowi Sportano.pl, Homepark Targówek rozszerzy swoje portfolio i zaoferuje klientom więcej produktów w zupełnie nowej formule zakupowej.

 

 

 

Otwarcie Sportano
Otwarcie Sportano
Otwarcie Sportano
Otwarcie Sportano
Otwarcie Sportano
Otwarcie Sportano
Otwarcie Sportano
Otwarcie Sportano
Otwarcie Sportano
Otwarcie Sportano
Otwarcie Sportano
Otwarcie Sportano
Otwarcie Sportano
Otwarcie Sportano
Otwarcie Sportano
Otwarcie Sportano
Otwarcie Sportano
Otwarcie Sportano
Otwarcie Sportano
Otwarcie Sportano
Otwarcie Sportano
Otwarcie Sportano
Otwarcie Sportano
Otwarcie Sportano
Otwarcie Sportano
Otwarcie Sportano
Otwarcie Sportano
Otwarcie Sportano
Otwarcie Sportano
Otwarcie Sportano

- Sportano.pl to oferta produktów sportowych premium. Zależy nam, aby każdy sportowiec – amator czy profesjonalista w dowolnej dyscyplinie - znalazł u nas wszystkie niezbędne produkty i akcesoria. Na każdą dyscyplinę patrzymy z perspektywy potrzeb sportowców. Naszą ideą było, aby zbudować takie portfolio marek, które pozwoli każdej osobie znaleźć sprzęt dla siebie – mówi Dariusz Frużyński, dyrektor handlowy Sportano.pl.

Sportano stawia na omnichannel

Sportano.pl to marka rozwijana przez twórcę Eobuwia, Marcina Grzymkowskiego. Platforma online w swojej ofercie ma marki i produkty z niemal wszystkich dyscyplin sportowych, m.in. kolarstwa, sportów zimowych, siłowni i fitnessu, sportów wodnych, sportów outdoor i sportów walki.

- Otworzyliśmy sklep stacjonarny, aby zwiększyć obecność na rynku i kontakt z klientami. Chcemy zaoferować unikalne doświadczenia zakupowe nie tylko online, ale również stacjonarnie. W naszej formule unikalna jest przede wszystkim szeroka oferta dostępna w jednym miejscu: ponad 600 marek, ponad 50 tys. produktów w sklepie, dostępnych w ciągu kilku minut, a w ciągu 24 godzin możliwość zamówienia z naszego magazynu centralnego ok. 200 tys. produktów. Wszystko w połączeniu z doradztwem. Stawiamy na omnichannel – mówi w rozmowie z DlaHandlu.pl założyciel Sportano Marcin Grzymkowski.

Otwarcie salonu Sportano.pl ma być krokiem łączącym zapewnienie doświadczenia zakupowego i dogodnej formy e-handlu
Otwarcie salonu Sportano.pl ma być krokiem łączącym zapewnienie doświadczenia zakupowego i dogodnej formy e-handlu

Homepark Targówek poszerzył ofertę o koncept sportowy, który jest odpowiedzią na potrzeby klientów oczekujących dziś profesjonalnego doradztwa w zakupach, szerokiej oferty i ekspresowej dostawy.

- To pierwszy tego typu showroom w Polsce, tym bardziej cieszymy się, że marka Sportano wybrała lokalizację naszego klienta – wypowiada się Ada Budynek, Leasing Manager, Associate, Retail Agency Poland, Cushmnan & Wakefield.

Rośnie pozycja produktów modowych

Otwarcie salonu Sportano.pl ma być krokiem łączącym zapewnienie doświadczenia zakupowego i dogodnej formy e-handlu. Jak podaje w kwartalnym raporcie międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield, odsetek klientów kupujących przez internet stale rośnie. We wrześniu 2022 roku wzrost udziału e-handlu wyniósł 9,7%. W sektorze e-commerce, szczególnie zauważalna jest wzmacniająca się pozycja produktów kategorii modowych.

- Według ostatnich badań, średnioroczny udział e-commerce w polskim handlu detalicznym wynosi ok. 14%, jest więc prawie trzykrotnie wyższy niż przed pandemią COVID-19 i będzie rósł do poziomu prawie 20% w 2027 roku. Warto również nadmienić, że planowane przychody rynku e-commerce w Polsce wyniosą za 5 lat już prawie 190 mld zł, a więc około dwa razy więcej niż w zeszłym roku – wyjaśnia Damian Kołata, Head of Industrial & Logistics Agency Poland, Head of E-Commerce CEE.

Jak zaznacza, pomimo wzrostu udziału e-commerce, frekwencja klientów w centrach i parkach handlowych w III kwartale 2022 roku była wyższa o 14% niż w 2019 roku. Miesięcznie obiekty te odwiedzane były średnio przez 411 tys. osób na obiekt handlowy.



Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum