Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Spośród 200 wód sprzedawanych w sklepach tylko 30 to wody mineralne

Wodę z kranu można śmiało pić surową. Bzdurą jest natomiast twierdzić, że jest taka sama czy lepsza od mineralnej - przekonuje "Gazeta Wyborcza".
Reklama

Dzięki temu, że większość gmin zadbała o modernizację stacji uzdatniania wody i wodociągów, czysta woda nadaje się do picia prosto z kranu, co jeszcze kilkanaście lat temu nie było takie oczywiste.

Wodociągi, jeśli tylko mają okazję, chwalą się jakością wody, którą wysyłają do obsługiwanych mieszkańców, podnosząc, że jej jakość dorównuje wodzie z butelki kupowanej w sklepie, a czasem nawet ją przewyższa.

Dla producentów wody butelkowanej, szczególnie dla tych, którzy sprzedają wody mineralne, działania niektórych wodociągów i porównania kranówki do wody mineralnej są co najmniej irytujące. Powód do irytacji jest prosty: na wodę w butelkach wydajemy rocznie ok. 3 mld zł. Statystycznie każdy Polak kupuje co roku ok. 70 litrów wody w butelce. Rzadko jednak czyta etykietę, kieruje się głównie ceną. Często więc wychodzi ze sklepu z wodą, która naprawdę jest porównywalna do kranówki.

Spośród ponad 200 marek obecnych w polskich sklepach tylko 30 sprzedaje wodę, którą eksperci określiliby mianem mineralna. Reszta to źródlane wody głębinowe, a czasem... woda z kranu nasycona minerałami - czytamy w "Gazecie Wyborczej".

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (1)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.