Spoty Ketchupów Kotlin i Media Expert hitami YouTube

W listopadzie spośród reklam na YouTube najchętniej oglądane było wideo marki Media Expert, w którym Cleo śpiewająco zaprasza na Black Week w tej sieci sklepów. Internauci polubili szczególnie spot Ketchupów Kotlin i powrót Króla Mycia Rączek w roli głównej. Na podium znalazła się również reklama x-komu.
Pierwsze miejsce w zestawieniu YouTube Ads Leaderboard zajął spot Media Expert CLEO zaprasza na Black Weeks w Media Expert!, w którym nowa dyrektorka artystyczna sieci sklepów zaprasza na promocyjne zakupy z okazji Black Week w rytm coveru piosenki Reni Jusis “Zakręcona”. Za reklamę odpowiada agencja kreatywna Ambasada BC.
Przeczytaj także:
Drugie miejsce należy do Króla Mycia Rączek, czyli Piotra Cyrwusa w reklamie Ketchupów Kotlin KRÓL MYCIA RĄCZEK FEAT. KOTLIN - MYCIE RĄCZEK, WIELKI POWRÓT. Aktor w wielobarwnym wideo w oryginalny sposób śpiewa o potrawach i przekąskach, które można zjeść z dodatkiem ketchupu. Przypomina jednak, aby przed jedzeniem zawsze myć ręce. Kreację stworzyła agencja Feeders Agency, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.
Przeczytaj także:
Na podium znalazło się także wideo x-komu 18 urodziny - Skamielina, przygotowane z okazji 18. rocznicy istnienia sieci sklepów na rynku. Natomiast druga reklama z tej serii 18 urodziny - Zasłona zajęła w listopadowym zestawieniu 5. miejsce. Za kreację odpowiada agencja PZL.
Tymczasem czwarte miejsce należy do wideo Aliexpress Polska Official Kupuj bez końca na AliExpress, w której postać królika McAli przedstawia bogactwo oferty platformy zakupowej.

- 10:20 Marcin Kuśmierz przewodniczącym rady nadzorczej Fly On The Cloud
- 10:19 Koszyk cen: 50 produktów w e-sklepach od 270 do 330 zł
- 10:05 Auchan Polska z 10 sklepami franczyzowymi, plany mówiły o 300 placówkach
- 09:59 UOKiK nakłada 450 tys. zł kary na youtubera
- 09:46 Jack Ma pokazał się publicznie po 2,5 miesiąca, akcje Alibaby w górę
- 09:36 Lockdown w Niemczech na napędza modę na ... polskie pierogi
- 09:24 Nowy koncept gastronomiczny: Mobilna lodziarnia z ogródkiem w 2 tygodnie
- 09:12 Przedstawicielka firmy Danone: Polacy stali się jeszcze bardziej wrażliwi na...
-
MS przygotowuje regulacje rynku franczyzy
-
Plastikowa rewolucja w sieciach: kula u nogi czy szansa na poprawę wizerunku?
-
Związkowcy rozmawiają z prezydentem. Chcą szczepionek dla pracowników handlu...
-
Empik opracował algorytm, który przewiduje, jak będą działać sklepy w danych...
-
CCC zawiązuje grupę podatkową
-
PKD sklepów franczyzowych nie uprawnia ich do tarczy, pomimo, że nie mogą...
- 1 Rząd Francji sprzeciwia się przejęciu Carrefoura przez kanadyjski koncern...
- 2 Dino zmierzy się z kryzysem wizerunkowym?
- 3 Ekspert: Celem podatku handlowego jest wyrównywanie szans mniejszych firm
- 4 Wynagrodzenie na stanowisku kasjer w Kaufland wzrośnie do max. 4100 zł brutto
- 5 UOKiK wszczął postępowania wobec Kauflandu, Eurocashu i Intermarche
- 6 Giełdowi miliarderzy: Zygmunt Solorz "zepchnięty" z podium przez Tomasz...
-
Hybrydowy kongres, czyli EEC w 2021 roku
-
Szymon Piduch odchodzi z rady nadzorczej Dino
-
Rusza rejestracja na EEC Trends!
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »GORĄCE OFERTY
POLECANE OFERTY
- Mieszkanie, Warszawa Praga Południe (Kamionek), Stanisława Augusta, 95.00 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Wrocław Nadodrze (Śródmieście), Stanisława Dubois, 62.36 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Warszawa Mokotów (Sielce), Dolna, 101.47 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Warszawa, Narwik, 54.00 m², sprzedam mieszkanie
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.