Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Spożywczy gigant pokazuje cennik whisky dla małych sklepów

Sieci franczyzowe Eurocashu walczą cenowo z dyskontami i supermarketami. Grupa przygotowała dla nich ofertę alkoholi mocnych i cennik, który pomoże przekonać do siebie klienta.
Reklama

Kilka lat temu Grupa Eurocash ruszyła z programem "Czas na Whisky", który ma zachęcić małe sklepy franczyzowe do zamawiania szerokiej gamy whisky w cenach konkurencyjnych do cen handlu wielkopowierzchniowego. Sieci franczyzowe Grupy kontynuują program.

Eurocash chce sprzedawać więcej whiskey w małych sklepach

Głównym zadaniem programu jest dalszy rozwój kategorii złotych trunków w sklepach małego formatu.

- Projekt „Czas na whisky” to idealne narzędzie do prowadzenia wyrównanej konkurencji w kategorii whisky z dyskontami i supermarketami - podaje Eurocash.

Zasady korzystania z programu "Czas na Whisky"

  • Kupuj produkty Czas na Whisky w obniżonych cenach
  • Utrzymuj wybraną półkę produktów i ekspozycję materiałów zgodnie z planogramem
  • Sprzedawaj w cenach maksymalnych lub niższych
  • Przedstawiciel handlowy dostarczy Ci niezbędne materiały ekspozycyjne lub odbierz je od Kierownika hurtowni Eurocash Cash&Carry
  • Przedstawiciel handlowy podczas wizyty w Twoim sklepie
    wykona zdjęcie ekspozycji

Eurocash opracował 4 rodzaje półki cenowej (mini, midi, maxi i extra). Dla każdej wybrano alkohole i ustalono cenę hurtową dla sklepu i cenę maksymalną sprzedaży dla klienta końcowego.

Czas na Whiskey, źródło Eurocash
Czas na Whiskey, źródło Eurocash

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (1)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum