Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Sprzedaż batonów i wafli w salonach Kolportera rośnie o 7 proc. rdr.

Sprzedaż batonów i wafli w salonikach prasowych Kolportera i salonach Top-Press wzrosła w ubiegłym roku o 7,21 proc. w porównaniu do roku 2013.
Reklama
Batony i wafle pozostają niemiennie jedynymi z najpopularniejszych słodyczy oferowanych przez sieć handlową Kolportera.

Przykładowo w lutym 2015 roku do sprzedaży zostały wprowadzone "Góralki", które już w pierwszym miesiącu znalazły się w czołówce najchętniej kupowanych produktów przez klientów saloników prasowych i salonów Top-Press. Jak inforumją przedstawiciele firmy wśród popularnych wafelków i batonów są także "Grześki" w czekoladzie, "Princessa" oraz "Prince Polo Classic".

- Wartość sprzedaży tych produktów w naszej sieci wzrosła w ubiegłym roku o 7,21 proc. w porównaniu z rokiem 2013 - informuje Tomasz Latos z Biura Handlowego Kolportera. - Mniejszą sprzedaż batonów notujemy w miesiącach letnich, ponieważ w tym okresie ze względu na wyższą temperaturę nasze punkty, w których nie ma klimatyzacji, zamiast wyrobów czekoladowych oferują przede wszystkim wafle - wyjaśnia.

Wrażliwość na wysokie temperatury nie jest w opinii przedstawicieli Kolportera jedyną trudnością w handlu wyrobami czekoladowymi. Istotne bywają dylematy związane z krótkimi terminami przydatności do spożycia, a także koniecznością dobrej ekspozycji jako towaru impulsowego, najlepiej w strefie przykasowej.

Kolporter jest największym dystrybutorem prasy w Polsce. Oferuje obsługę punktów handlowych i sieci sprzedaży oraz świadczy usługi logistyczne i reklamowe.Jest właścicielem saloników prasowych i salonów Top-Press.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.