Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Sprzedaż Carrefoura w Polsce stanęła w miejscu. Sieć ma prawie tysiąc sklepów

Grupa Carrefour przedstawiła wyniki finansowe za trzeci kwartał. Sprzedaż w Polsce to 499 mln euro, co oznacza niewielki wzrost LfL o 0,9 proc.  Sprzedaż łącznie za trzy kwartały wyniosła 1,49 mld euro (wzrost LFL o 1,8 proc.).
Reklama

Na koniec września sieć posiadała w Polsce 956 sklepów (90 hipermarketów, 152 supermarkety, 704 sklepy convenience oraz 10 dyskontów).

Carrefour, który na początku tego miesiąca zakończył rozmowy na temat możliwego powiązania z Auchan, powiedział, że pozostaje w ofensywie, ponieważ utrzymuje wytyczne dotyczące wolnych przepływów pieniężnych netto na 2021 r. „komfortowo” powyżej 1 miliarda euro.

Carrefour realizuje obecnie pięcioletni plan, który uruchomiono w styczniu 2018 r., aby obniżyć koszty i zwiększyć inwestycje w e-commerce w celu poprawy zysków i sprzedaży. Detalista stara się stawić czoła konkurencji ze strony internetowych rywali, takich jak Amazon, i dyskontów, takich jak Lidl.

Carrefour podał, że sprzedaż osiągnęła w trzecim kwartale 20,47 miliarda euro (23,83 miliarda dolarów), co oznacza wzrost o 0,8% LfL.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (1)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.