Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Sprzedaż Carrefoura w Polsce w I kw. to 511 mln euro. Spadek LfL o 0,8 proc.

Sprzedaż grupy Carrefour w pierwszym kwartale roku 2018 osiągnęła 20,78 mld euro. Tempo wzrostu rok do roku, licząc like-for-like, spadło do 0,4 proc., w porównaniu z 1,9 proc. w poprzednim kwartale – podał Reuters. Spółka poinformowała w raporcie kwartalnym, iż sprzedaż w Polsce w pierwszym kwartale wyniosła 511 mln euro.
Reklama

W Polsce sprzedaż Carrefoura wzrosła licząc ogółem, o 1,2 proc., natomiast sprzedaż like-for-like spadła o 0,8 proc. (sprzedaż liczona jest bez stacji paliw i wpływu kalendarza).

Wliczając stacje paliw, sprzedaż w Polsce po stałym kursie wymiany walut wzrosła o 5,7 proc., a licząc po aktualnym kursie wzrosła o 9,2 proc.

Sprzedaż całej grupy Carrefour w pierwszym kwartale roku 2018, na poziomie 20,78 mld euro, była nieco poniżej konsensusu Reutera na poziomie 20,87 mld euro, opracowanego przez Inquiry Financial.

Licząc ogółem, po aktualnym kursie walutowym, sprzedaż grupy spadła rok do roku o 2,4 proc., a licząc po stałym kursie walutowym – wzrosła o 2,6 proc.

Grupa poinformowała, że ​​sprzedaż we francuskich hipermarketach spadła (o 0,1 proc. LfL i o 1,2 proc. ogółem), na co wpływ miały: zła pogoda, silna konkurencja i strajki podczas świąt wielkanocnych.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum