Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Sprzedaż H&M rośnie dzięki e-commerce

H&M zanotował w lutym 15-procentowy wzrost sprzedaży w skali roku. To powyżej oczekiwań analityków, którzy szacowali wzrost sprzedaży na poziomie 13 proc. Sukces tkwi w nowych produktach i sprzedaży w sieci - podaje wyborcza.biz.
Reklama
W następstwie prognoz analityków akcje giełdowe spółki podrożały o 2,1 proc., wyprzedzając tym samym inne europejskie spółki odzieżowe, których akcje wzrosły w tym czasie o 0,7 proc.

Według rzecznika prasowego spółki H&M, w pierwszym kwartale roku fiskalnego, czyli od grudnia do lutego, zanotował wzrost sprzedaży netto o 25 proc. do 40,3 mld koron szwedzkich (4,6 mld dolarów). Dobre wyniki są efektem słabego kursu szwedzkiej waluty wobec dolara, dzięki czemu H&M mógł odnotować lepsze wyniki finansowe - podaje wyborcza.biz.

Znaczący wzrost sprzedaży, jaki odnotowała firma H&M, wiąże się również z wprowadzeniem na rynek nowych produktów tej marki. Spółka intensywnie inwestuje w rynek e-commerce, a także w nowe linie ubrań. Pod koniec roku na półkach sklepowych tej firmy pojawiła się kolekcja odzieży sportowej. H&M stawia także na ubrania z wyższej półki dla bardziej wymagających klientów, którzy są gotowi zapłacić więcej.

W tym roku spółka H&M planuje otwarcie kolejnych 400 salonów. Pod koniec lutego na całym świecie spółka miała ponad 3,5 tys. salonów sprzedaży. W analogicznym okresie 2014 roku na świecie działały 3192 sklepy marki H&M.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.