PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY

Sprzedaż H&M spadła o połowę. 900 sklepów ciągle zamkniętych

Property News 15 czerwca 2020 09:42

Sprzedaż H&M spadła o połowę. 900 sklepów ciągle zamkniętych fot. H&M

W drugim kwartale rozliczeniowym Grupy H&M, czyli w okresie od 1 marca do 31 maja 2020 r., sprzedaż netto grupy H&M spadła o 50 procent w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku. Sprzedaż online wzrosła o 36 procent w SEK i 32 procent w walutach lokalnych - podała firma w komunikacie.

Na rozwój sprzedaży w drugim kwartale poważnie wpłynęła sytuacja związana z Covid-19. Na większości rynków sklepy musiały zostać tymczasowo zamknięte, a w połowie kwietnia 80 procent sklepów grupy wciąż nie działało.

Od końca kwietnia grupa H&M zaczęła stopniowo otwierać sklepy na wielu rynkach. Ponowne otwarcie w każdym kraju było zgodne z lokalnymi obostrzeniami.

Jak podała w firma w komunikacie, tempo ożywienia sprzedaży różni się w dużym stopniu w zależności od rynku. Obecnie około 900 sklepów, co stanowi około 18 procent z 5 058 sklepów grupy, jest tymczasowo zamkniętych.

Sprzedaż online jest otwarta na 48 z 51 rynków internetowych firmy.

Łączna sprzedaż grupy H&M w okresie 1–13 czerwca br. spadła o 30 procent w walutach lokalnych w porównaniu z tym samym okresem w 2019 r.

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • kogut 2020-06-16 13:45:54

    Powinniśmy wspierać marki LPP bo to polska firma i to ona zostawia w budżecie państwa ogromne pieniądze.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6221
Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.