Sprzedaż Hebe w ubiegłym roku na poziomie 60 mln euro

Hebe otworzyła w 2013 r. 36 sklepów i dalszy rozwój sieci jest jednym z priorytetów grupy.
Jerónimo Martins jest pierwszą portugalską firmą, która znalazła się na 67. miejscu w rankingu największych na świecie sieci handlu detalicznego opracowanym przez Deloitte.
Hebe to sieć sklepów kosmetycznych założona w 2011 r. W sklepach oprócz produktów do makijażu oraz pielęgnacji ciała i włosów wyodrębione są także inne strefy, w tym apteczna, dermopharm, strefa lifestyle oraz produkty dla dzieci.
Jak już informowaliśmy, sprzedaż Jeronimo Martins w 2013 r. osiągnęła wartość 11,8 mld euro, czyli o blisko 11 proc. wyższą niż w 2012 roku. Wzrost sprzedaży był spowodowany zarówno ekspansją Grupy, a także 3,5-proc. wzrostem sprzedaży LfL. W Polsce sprzedaż Biedronki wzrosła o 15 proc. (stała waluta), do poziomu 30 mld zł.