PARTNER PORTALU

Sprzedaż LfL Grupy Muszkieterów w I półroczu wyższa o 9,5 proc.

Autor: MW 21 lipca 2021 10:05

Sprzedaż LfL Grupy Muszkieterów w I półroczu wyższa o 9,5 proc. Grupa Muszkieterów wypracowała obroty na poziomie 4,2 mld zł, fot. mat. pras.

Przez pierwsze sześć miesięcy bieżącego roku Grupa Muszkieterów wypracowała obroty na poziomie 4,2 mld zł. Oznacza to wzrost o 430 mln zł (11,5 proc.) w porównaniu do tego samego okresu w 2020 r. Sprzedaż na sklepach porównywalnych (like-for-like) zwiększyła się o ponad 9,5 proc. w stosunku do tego samego okresu w roku poprzednim.

– Wyniki potwierdzają mocne fundamenty biznesowe obydwu sieci zarządzanych przez Grupę – Intermarché i Bricomarché. Jednak podchodzimy do nich z ostrożnością, mając na uwadze, iż od marca zeszłego roku nasza baza była mocno obciążona przez pandemię COVID-19, której skutki, choć w mniejszym stopniu, nadal są odczuwalne. Mamy nadzieję, że wysoka dynamika wzrostu sprzedaży, obserwowana w sklepach Bricomarché w okresie pierwszego półrocza, będzie nadal się utrzymywać. Dwucyfrowe wzrosty sieci Intermarché wypracowane w ostatnim kwartale są wynikiem stopniowego powrotu do równowagi rynkowej w zakresie rozwoju poszczególnych segmentów. Ponadto Intermarché cały czas czerpie wymierne korzyści z procesu transformacji rozpoczętego 3 lata temu – mówi Marc Dherment, dyrektor generalny Grupy Muszkieterów w Polsce.

Dalszy rozwój usług e-commerce

W pierwszej połowie bieżącego roku sieć Intermarché otworzyła trzy nowe sklepy w koncepcie Power – w Poznaniu, Piekarach Śląskich i Miliczu. Przeprowadziła również modernizację trzech już istniejących obiektów i obecnie są one dostępne dla klientów w nowym koncepcie w Śremie, Szczecinku i Oleśnicy. Dla klientów oznacza to m.in. poszerzoną ofertę produktów świeżych, bio, fit i dań gotowych, nowy, intuicyjny układ sklepu oraz dłuższe taśmy kasowe. Dodatkowo sieć uruchomiła dwie nowe stacje paliw w formule light (oba punkty znajdują się w sąsiedztwie sklepów Bricomarché) oraz dwa nowe punkty Intermarché Drive, które umożliwiają zamawianie produktów przez Internet i ich odbiór w specjalnie wyznaczonej do tego strefie.

Pierwsze półrocze br. było także intensywne dla sieci Bricomarché. Otwarto dwa nowe sklepy – w Tomaszowie Mazowieckim i Miliczu oraz 34 nowe Bricomaty, czyli autorskie boksy do bezkontaktowego odbioru zamawianych towarów. Istotnym wydarzeniem w pierwszym kwartale br. było również rozpoczęcie nowej kampanii marki. Wraz z nią zmieniła się misja sieci, która obecnie brzmi „Dom to nasza wspólna pasja”.

– Druga połowa 2021 roku będzie dla nas równie intensywna pod względem dalszego rozwoju usług z zakresu e-commerce, otwierania nowych lokalizacji w ramach obydwu sieci oraz realizacji ambitnego planu modernizacji istniejących obiektów. O Ile jest za wcześnie, by prognozować wyniki w skali całego roku, jesteśmy optymistycznie nastawieni odnośnie dalszego wzrostu obrotów obydwu szyldów – Intermarché i Bricomarché – podkreśla Marc Dherment.

Grupa Muszkieterów, największa sieć franczyzowa w kategorii supermarketów spożywczych i typu „dom i ogród” w Polsce. W 2020 roku obroty Grupy Muszkieterów wyniosły blisko 7,8 mld zł.

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • La 2021-07-24 09:22:52

    Razem z Bricomarché

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)



BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9074
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.