Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Sprzedaż LfL Stokrotki wzrosła o 5,3 proc.

Według wstępnych szacunków, sprzedaż sieci Stokrotka, należącej do Emperia Holding, w styczniu 2018 r. wzrosła rok do roku o 13 proc., do 212 mln zł. W styczniu 2018 roku sprzedaż towarów LfL w sklepach własnych Stokrotki wzrosła o około 5,3 proc. w porównaniu do stycznia 2017 roku.
Reklama

W styczniu 2018 roku otworzono 5 sklepów: 1 market Stokrotka, 3 markety Stokrotka Express i 1 sklep franczyzowy. W konsekwencji powierzchnia handlowa sklepów powiększyła się o 0,6 tys. mkw: 0,3 tys. mkw w marketach Stokrotka, 0,2 tys. mkw w marketach Stokrotka Express oraz 0,1 tys. mkw w sklepach franczyzowych.

Łączna liczba sklepów na koniec stycznia 2018 roku wyniosła 436. Natomiast łączna powierzchnia handlowa na koniec stycznia 2018 roku wyniosła 188,2 tys. mkw.

Przypomnijmy, że obecnie w Urzędzie Ochrony Konkurencji I Konsumentów toczy sie postępowanie w sprawie przejęcia przez litewską Maxima Grupe kontroli nad właścicielem sieci sklepów Stokrotka. UOKiK skierował sprawę do drugiego etapu uznając, iż konieczne jest przeprowadzenie badania rynku. Nie przesądza to o rodzaju decyzji, jaka w przyszłości zostanie wydana.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum