Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Sprzedaż marki Nivea wzrosła o 2,7 proc.

Po trzech kwartałach bieżącego roku Grupa Beiersdorf, właściciel m.in. marki Nivea, wypracowała przychody na poziomie 5,402 mld euro, co oznacza wzrost nominalny o 2,3 proc. w stosunku do analogicznego okresu roku poprzedniego.
Reklama

Sprzedaż marki Nivea wzrosła o 2,7 proc. Obejmująca marki EUCERIN i AQUAPHOR sekcja Derma zakończyła pierwsze dziewięć miesięcy roku ze wzrostem o 6,3 proc.. Największą zwyżkę - 46,7 proc. wzrostu osiągnęła marka La Prairie. 

W Europie wzrost wyniósł 4,7%. Jednocześnie sprzedaż nominalna osiągnęła poziom 2,253 mld euro rosnąc z poziomu 2,185 mld euro o 3,1% w porównaniu z rokiem ubiegłym.

We wschodniej części kontynentu sprzedaż wrosła nominalnie o 4,9%, w zachodniej 4,6 %. W ujęciu globalnym najwyższe, wynoszące 9,8% wzrosty objęły region Afryki, Azji i Australii.  W ujęciu nominalnym sprzedaż zwyżkowała tu o 3,7% do poziomu 1,388 mld euro w stosunku do roku ubiegłego i wyniku 1,338 mld. Progres wyników objął również Amerykę Północną. Wyniósł on 8,1%. W Ameryce Łacińskiej całkowita sprzedaż spadła. W stosunku do analogicznego okresu roku poprzedniego wynik był niższy o 2,6 %. Obydwa kontynenty zanotowały również spadki sprzedaż nominalnej wynoszące 7,2% w stosunku do roku 2017. Przychody zmniejszyły się z 813 do 754 mln euro. Wpłynęły na to wahania kursów walut a więc wskaźnik czysto makroekonomiczny.

Pomimo tego perspektywy sprzedaży grupy Beiersdorf na cały rok 2018 prezentują się optymistycznie. Spodziewany jest wzrost sprzedaży o około 5% przy skonsolidowanej marży EBIT z działalności operacyjnej na poziomie z ubiegłego roku.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum