PARTNERZY PORTALU

Sprzedaż produktów fairtrade wzrosła do 541 mln zł

Autor: EK 20 maja 2021 10:08

W 2020 roku sprzedaż hurtowa netto produktów Fairtrade wzrosła o 84% względem poprzedniego roku, osiągając wartość 541 mln zł. Wyroby czekoladowe stanowią ponad 80% ogólnej wartości sprzedaży produktów ze znakiem FAIRTRADE. Na drugim miejscu plasuje się kawa, z 14% udziałem.

– W zaledwie 5 lat wartość sprzedaży takich produktów w Polsce wzrosła ponad 20-krotnie. Klienci mają do wyboru produkty spożywcze, ubrania i kosmetyki ze znakiem FAIRTRADE. Produkty są dostępne w wiodących sieciach handlowych, sklepach internetowych czy punktach gastronomicznych na stacjach benzynowych – mówi Tomasz Makowski, Key Account Manager w Fairtrade Polska – Firmy, które decydują się na dystrybucję produktów Fairtrade, nie tylko poszerzają ofertę handlową, ale także dają sygnał swoim klientom, że dołączają do grona firm dbających o swoje łańcuchy dostaw oraz o zrównoważony rozwój – dodaje Makowski.

W ostatnim czasie kawę Fair Trade wprowadziły stacje Lotos.

Podobał się artykuł? Podziel się!






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11168
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    2,99

  • Śr

    2,55

  • Min

    1,99

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.