Sprzedaż sieci Real w Europie Wschodniej w dół o 55,5 proc.

W badanym okresie sprzedaż sieci Real w Europie Wschodniej zmniejszyła się o 55,5 proc., osiągając wartość 359 mln euro (w analogicznym okresie ubiegłego roku była to kwota 807 mln euro). Real Ukraina, Real Rosja oraz Real Rumunia nie zostały już ujete w tym zestawieniu finansowym.
Ponadto 6 lutego 2014 r. zakończono sprzedaż nieruchomości Real Polska Grupie Auchan (Real Polska będzie wyłączone z konsolidacji w drugim kwartale 2013/14).
W Niemczech sprzedaż spadła o 2,2 proc., do blisko 2,3 mld euro. Spadek ten był spowodowany silną konkurencją, w szczególności ze strony dyskontów. Ponadto sieć zdecydowała się na obniżkę cen. Wzrósł natomiast udział sprzedaży marek własnych (z 15,5 proc. do 15,8 proc.) . W pierwszym kwartale 2013/14 Real wprowadził również nową własną markę "bez nazwy ". Nowa marka jest pozycjonowana poniżej segmentu "entry-level" cen i ma na celu zwiększenie popytu na produkty niskokosztowe. W sumie klienci mogą kupić 21 różnych produktów. Asortyment ma zostać rozbudowany i wzmocniony zgodnie z zapotrzebowaniem klienta.
W Turcji sieć odnotowała wzrost sprzedaży like-for -like.