Sprzedaż Stokrotki wzrosła o 21 proc. w styczniu i o 29 proc. w lutym

Autor: ww.dlahandlu.pl 4 marca 2016 17:43

Sprzedaż Stokrotki wzrosła o 21 proc. w styczniu i o 29 proc. w lutym fot. STOKROTKA

Stokrotka, spółka zależna Emperia Holding, osiągnęła w styczniu 2016 roku wstępne wyniki sprzedaży towarów na poziomie 179 mln zł i były one wyższe o ok. 21% r/r. Natomiast wstępne wyniki sprzedaży towarów osiągnięte w lutym 2016 roku wyniosły ok. 182 mln zł, co oznacza wzrost o ok. 29% r/r,

Wzrost sprzedaży towarów LFL w sklepach własnych Stokrotki w styczniu 2016 roku wyniósł 4,5%. Natomiast sprzedaż w lutym wzrosła o 11,5%.

W okresie od stycznia do lutego zostało otwartych 12 sklepów: 2 supermarkety i 10 marketów. W konsekwencji powierzchnia handlowa sklepów powiększyła się o 3,2 tys. mkw: 0,8 tys. mkw w supermarketach i 2,4 tys. mkw w marketach.

Łączna liczba sklepów Stokrotka na koniec lutego 2016 roku wyniosła 336. Natomiast łączna powierzchnia handlowa na koniec lutego 2016 roku wyniosła 163,1 tys. mkw.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6264
Ilość aktualnych ofert: 459024

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    8,99

  • Śr

    5,30

  • Min

    2,74

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.